ساخت ریموت و سوئیچ بنز

اگر نیاز به خدمات ریموت بنز از جمله ساخت، پروگرام، کددهی، تعمیر، تعویض قاب و باتری، برداشتن کد سوئیچ، باز کردن درب خودرو، تراش تیغه کلید دارید با مرکز نگین غرب در ارتباط باشید.

خدمات ریموت سوئیچ بنز

  • بازکردن درب بنز
  • تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی
  • تعریف ریموت بنز
  • کددهی انواع مدل بنز
  • ساخت سوئیچ و ساخت سوئیچ یدک بنز
  • ساخت سوئیچ مرسدس بنز
  • ساخت ریموت مرسدس بنز mercedes benz
  • پروگرام و تعریف ریموت بنز
  • ساخت کلید و ریموت گمشده بنز
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده
  • تعریف کلید بنز
  • ساخت اسمارت کی بنز
  • ساخت کلید و ریموت بنز در محل
ساخت ریموت بنزe250
سوئیچ بنز e250
پروگرام ریموت بنز
سوئیچ بنز کلاس S
ساخت ریموت بنز
سوئیچ بنز کلاس SLR
ساخت ریموت بنزc200
سوئیچ بنز کلاس C
پروگرام ریموت بنز مدل ۲۰۰۹ Ml
سوئیچ بنز کلاس E
ریموت بنز s500
سوئیچ بنز s500

پروگرام و ساخت ریموت بنز

مراحل ساخت سوئیچ بنز  با توجه به تنوع محصول بسیار پیچیده می باشد ، سیستم ایموبلایزر در گروه بنز جزو دسته های پیشرو در صنعت خودروسازی آلمان می باشد. این تفاوت ها موجب شده تا ساخت سوئیچ و ریموت بنز یکی از پیچیده ترین خدمات می باشد و در صورت انتخاب نیروی متبحر شما در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کرده اید.

اگر کلید خودرو بنز خود را گم کرده اید در سریعترین زمان ممکن اقدام به حذف آن کرده و برای آن سوئیچ و ریموت جدید تعریف کنید. برخی از مدل های خودرو دارای کلید هایی می باشند که کد ندارند. اما امروزه خوردوهای دارای سیستم ایموبلایزر می باشند. نگین غرب خدمات تراش تیغه انواع مدل سوئیچ و ریموت بنز را انجام داده و آنها را برای خودرو شما معرفی می نماید. شما می توانید باطری و یا قاب ریموت بنز خود را تعویض کنید. با تماس با مرکز ما می توانید از خدمات ما در زمینه باتری و قاب ریموت و قیمتها اطلاع پیدا کنید.

بنز دارای مدل های مختلف و کلاس های مختلفی می باشد. از جمله مدل های آن می توان به بنز کلاس C – بنز کلاس S – بنز کلاس  B – بنز کلاس CL –  بنز کلاس CLE – بنز کلاس E – بنز کلاس GLE – بنز کلاس GLK – بنز کلاس ML – بنز سری SL و SLK نام برد. این مرکز خدمات متفاوتی را از جمله ساخت سوئیچ بنز کلاس Cساخت ریموت بنز کلاس S – ساخت سوئیچ بنز کلاس  B – سوئیچ بنز کلاس CL –  ریموت بنز کلاس CLE – ریموت بنز کلاس E – سوئیچ بنز کلاس GLE – ساخت سوئیچ بنز کلاس GLK – ساخت سوئیچ بنز کلاس ML – ساخت بنز سری SL و SLK

کددهی و برداشتن کد سوئیچ بنز

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ بنز یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ بنز به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات شبانه روزی و 24 ساعته در سراسر ایران می باشد. این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت بنز ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ بنز در محل، تراش تیغه کلید بنز ، کددهی و پروگرام سوئیچ بنز اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

تعمیر ریموت و سوئیچ بنز

ما با بهترین تجهیزات می توانیم خدمات ساخت ، پروگرام ، کددهی سوئیچ و ریموت، رفع عیوب و برداشتن کد سوئیچ  انواع خودرو بنز در صورت گم شدن یا مفقود شدن آن در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم . می توان به قابلیت های ریموت بنز خام و کددهی دوباره بر روی خودروی دیگر اشاره کرد ، پس قبل از مراحل پروگرام ریموت بنز می بایست کلید بنز کد خورده را با وسایل مخصوص کپی نمود.

اگر خودرو بنز جدید خریداری کرده اید و نیاز به تعریف ریموت و ایجاد کد جدید دارید. یا قصد کددهی جدید و پاک کردن کدهای قبلی و همچنین تعریف ریموت جدید دارید با ما تماس بگیرید. ما با تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز خود می توانیم به شما کمک کنیم .

ساخت سوئیچ بنز

تعویض قاب و باتری ریموت

خودرو بنز دارای مدل های متفاوتی می باشد که هر کدام از این کلاس ها دارای مدل های مختلف و امکانات خاص برای ریموت آنها و ظاهر متفاوت برای قاب سوئیچ می باشد. از جمله مدل های بنز می توان به سوئیچ مرسدس بنز SL500 AMG ، ریموت مرسدس بنز SL500 ، سوئیچ مرسدس بنز S500 ، ریموت مرسدس بنز CLS500 ، ریموت مرسدس بنز   CL500 ، ریموت مرسدس بنز C200 ، ریموت مرسدس‌بنز E250 ، سوئیچ مرسدس بنز CLS350 ، ریموت بنز E350 ، ریموت مرسدس‌بنز E200 ، ریموت مرسدس‌ بنز E300 ، سوئیچ مرسدس بنز C350 ، ریموت بنز SLK350 ، سوئیچ بنز CLK350 ، ریموت بنز E230 ، ریموت بنز SLK 200 اشاره کرد.کلاس های خودرو بنز از جمله S – E – B – C – CLS – SL -SLK – ML – GLK -CLE – GLE اشاره کرد.

پروگرام ریموت کیلس

سازندگان آن ها به دلیل قیمت بالایی که این  خودروها دارند از بردهای تخصصی برای تولید و ساخت ریموت و سوئیچ بنز استفاده می نمایند تا توسط سارقین رمزگشایی آنها انجام نگردد و به عنوان یک مزیت ویژه برای بنز به شمار برود.
ریموت کیلس همانطور که مشخص است بدون بدنه فلزی می باشد و بنز را بدون نیاز به اتصال روشن می کند. ازین رو سیستم امنیتی این نوع ریموت نصب به سایر سوئیچ ها بسیار پیچیده تر بوده است.

باز کردن درب خودرو بنز

در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو خود را از دست داده اید و امکان باز کردن درب خودرو بنز  خود را ندارید با مرکز تخصصی نگین غرب تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت امدادی در محل شما در تمامی مناطق تهران و همچنین در تمامی شهرهای ایران حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک خودرو خدمات مورد نظر را به شما ارائه می نمایند. شما می توانید جهت مشاوره با متخصصین ما تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنها استفاده نمایند. کلیه خدمات این مرکز با مناسبت ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

خراب و عیب یابی سوئیچ بنز

از جمله عمده ترین دلیل خراب شدن سوئیچ ها افتادن در آب و زنگ زدگی ، دزدیده شدن و گم شدن  می باشد. به علاوه اگر سوئیچ خود را در معرض رطوبت قرار دهید ممکن است رطوبت به داخل روکش نفوذ کرده و بر روی کیت دستگاه را رسوب آب شکل بگیرد.

شکستگی هم یکی از رایج ترین آسیب کلید مشتریان می باشد.  جنس ریموت و سوئیچ ها بسیار مقاوم و محکم هستند ولی نقاط حساسی در سوییچ قرار دارد که به راحتی با کوچکترین ضربه شکسته می شود. شما با حضور در مراکز معتبر می توانید از محصولات با کیفیت بهره مند شوید و امنیت خودرو خود را تضمین نمایید.

در مدل های اسمارت و بالاتر که ریموت کاملا هوشمند است، هنگام خرابی باتری سوئیچ بنز و با از کار افتادن آن، تنها راه حل خارج نمودن تیغه اضطراری ریموت کیلس  و باز کردن درب خودرو می باشد. در نهایت مراکز معتبری برای ارائه ساخت ریموت بنز وجود دارند که دارای امکانات مناسب و به روز برای تراش تیغه انواع مدل ریموت هستند از جمله این مراکز نگین غرب می باشد.

ساخت سوئیچ یدک بنز

اگر ریموت و یا سوئیچ مرسدس بنز خود را گم کرده‌ یا مفقود شده است  و یا به هر دلیلی آن را از دست داده اید.  بهترین راه برای رفع مشکل شما مراجعه به متخصصین مجرب و دارای سابقه می باشد تا ریموت و سوئیچ شما را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت به شما ارائه دهند. تعمیر سوئیچ به افرادی دارای مهارت نیاز دارد لذا از تعمیر ریموت و سوئیچ خود یا سپردن آن به دست افراد غیر متخصص پرهیز کنید زیرا ممکن است هزینه بالایی برای شما بوجود آورد. همچنین این فعالیت نیاز به ابزار خاص و به روز دارد و در صورت ایجاد مشکل امنیت خودرو  شما با مشکل روبرو خواهد شد.  مرکز ساخت سوئیچ به صورت امدادی درصورتی که شما امکان انتقال خودرو و حرکت دادن آن را ندارید در محل شما در هر زمانی از شبانه روز حاضر شده و مشکل شما را برطرف خواهد کرد.

قیمت ساخت ریموت بنز

اگر به هر دلیلی سوئیچ یا ریموت خودتون رو  در مسافرت گم کردید و یا در اثر بی احتیاطی از دستتون افتاده و شکسته و نیاز به پروگرام ریموت کیلس خودتون داشتید تنها کاری که می تونید انجام بدید تماس با مرکز خدمات ساخت سوئیچ نگین غرب هستش. یکی از خدمات به صرفه اینه که همیشه کار خودتون رو به افراد متخصص بسپارید تا با تجربه خود حتی اگر سوئیچ اورجینال خودتون رو گم کرده بودید بتونه کلید ماشین مناسب را به شما ارائه بدهد.

ما با مناسب ترین قیمت سوئیچ و ریموت بنز شما را در اختیارتان قرار می دهیم . از آنجایی که مدل های سوئیچ بنز و خدمات برای آن متفاوت است امکان درج قیمت نیست و در ساده ترین روش شما می توانید به با شماره های ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

تماس با مرکز ساخت سوئیچ بنز

در صورتی سوئیچ و ریموت بنز شما دچار مشکل شد می توانید با مرکزخدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ بنز – افتادن ریموت بنز در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند. در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز

تماس :  26154238-22297397-09124802295

شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب

شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =

8 دیدگاه دربارهٔ «ساخت ریموت و سوئیچ بنز»

  1. این سایت بسیار عالی بود. از سایت خوب شما سپاسگذارم. در مورد سوئیچ بنز اطلاعات خوبی دادید.

  2. سوئیچ یه مقوله خیلی تخصصیه که نمیشه به این آسونیا راجع بهش نظر داد . من یه سوئیچ میخواستم کپی کنم که گم شد داشته باشم/. فکر کنم هر کسی باید این کار رو کنه چون وقتی که به ریموت نیاز داشته باشید اون موقع باید هزینه بیشتری رو بده.

همین حالا با ما تماس بگیرید