ساخت سوئیچ هیوندا – ساخت ریموت هیوندا


تماس با نگین غرب

خدمات ساخت سوئیچ هیوندا

  • ساخت سوئیچ هیوندا
  • پروگرام ، تعریف ریموت هیوندا
  • کددهی ریموت
  • سوئیچ یدک ، کلید یدک و ریموت یدک ،هیوندا
  • تراش تیغه کلید
  • باز کردن درب خودرو
  • کپی ریموت هیوندا
  • ساخت سوئیچ گم شده خودرو بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل
  • ساخت کلید ، پاک نمودن ریموت و سوئیچ هیوندا 
  • اضافه کردن ریموت جدید ، خام کردن ریموت خودرو هیوندا
  • کددهی و ساخت انواع ریموت هوشمند و کیلس

ساخت ریموت هیوندا

مرکز تخصصی نگین غرب دارای متخصصین مجرب و لوازم و تجهیزات مناسب برای ارائه خدمات ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت ریموت هیوندا می باشد.  پروگرام ریموت ، کددهی به ریموت ، ساخت کلید هیوندا، ساخت سوئیچ یدک برای انواع مدل های هیوندا سانتافه، ساخت سوئیچ هیوندا سوناتا،ساخت ریموت آزرا، آوانته، النترا، اکسنت از خدمات دیگر این مرکز می باشد.

متخصصین این مرکز بصورت 24 ساعته و در سراسر ایران حتی در محل شما حاضر شده و در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه اقدام به ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت ریموت هیوندا شما می نمایند.

مراجعه به مراکز نا معتبر موجب به خطر افتادن امنیت خودرو شما می شود. با مراجعه به مراکز معتبر از علاوه بر زمان و هزینه امنیت خودرو خود را تضمین نمایید. 

اگر سوالی در رابطه با سوئیچ و ریموت دارید بهتر است به صفحه پاسخ سوالات شما نیز نگاهی بیندازید

کددهی و برداشتن کد سوئیچ هیوندا

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ هیوندا  یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ هیوندا  به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات شبانه روزی و 24 ساعته در سراسر ایران می باشد.

این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت هیوندا ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ هیوندا در محل، تراش تیغه کلید هیوندا ، کددهی و پروگرام سوئیچ هیوندا اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد.

اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

ساخت سوئیچ انواع مدل هیوندا

ما تمام خدمات مورد نیاز شما را برای سوئیچ و ریموت انواع مدل های هیوندا انجام می دهیم.

هیوندا آی۱۰ 

کوچکترین عضو خانواده هیوندای موتور است، که یک هاچ‌بک پنج در می‌باشد و بیشتر برای بازار هند طراحی و ساخته شده‌است. این ماشین با موتورهای ۱٫۱ لیتری و ۱٫۲ لیتری دیزلی، بنزینی و الکتریکی عرضه شده‌است.

هیوندا آی۲۰ 

خودرویی کوچک و جمع و جور است، که از سال ۲۰۰۸ در هند و ترکیه تولید می‌شود. این خودرو پنج ستاره ایمنی را دریافت کرده‌است. هیوندای آی۲۰ با موتورهای ۱٫۴ و ۱٫۶ لیتری و ۵ در تولید شده و بصورت انحصاری در اروپا عرضه می‌شود.

هیوندا اکسنت

از سال ۱۹۹۴ در فهرست تولیدات هیوندای موتور قرار گرفت و تاکنون چهار نسل از آن تولید شده‌است. مدل‌های مختلفی از اکسنت بصورت هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در تولید می‌شوند. موتورهای فعلی ۱٫۴ لیتری بنزینی با توان ۱۰۷ اسب بخار و ۱٫۶ لیتری بنزینی با توان ۱۲۳ اسب بخار می‌باشند.

هیوندا النترا

یکی از محبوب‌ترین خودروهای هیوندای موتور محسوب می‌شود، که تاکنون یک بار نیز به عنوان خودروی سال در آمریکای شمالی برگزیده شده‌است. الانترا به عنوان یک سدان کوچک و فشرده اما کامل و با موتورهای ۱٫۶ و ۱٫۸ لیتری عرضه می‌شود.

هیوندا آی۳۰

اشتراکات فراوانی با الانترا دارد، اما بزرگترین تفاوت آن در سبک هاچ‌بک بدنه می‌باشد. در کانادا و ایالات متحده آمریکا با نام الانترای واگن یا نسل چهارم الانترا عرضه می‌شود. پلتفرم این اتومبیل با کیا سید یکسان و مشترک است.

هیوندا آی۴۰

یکی از جوانترین خودروهای هیوندای است، که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و در رده خودروهای خانوادگی متوسط و بزرگ قرار می‌گیرد. این خودرو در دو نوع سدان چهار در و واگن پنج در تولید می‌شود و در پلتفرم با سوناتا یکی است.

سوئیچ سوناتا

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های کمپانی هیوندای موتور در سال‌های گذشته به‌شمار می‌آید. سابقه تولید این خودرو به سال ۱۹۸۵ بر می‌گردد. نسل ششم سوناتا دیگر یک خودرو فول سایز شناخته می‌شود.

هیوندا آزرا

سابقه‌ای طولانی دارد و از سال ۱۹۸۶تا کنون در خط تولید هیوندای قرار دارد و فاصله بین دو خودروی سوناتا و جنسیس سدان را پر می‌کند. این خودرو در کلاس لوکس قرار گرفته.

هیوندا ولستر

یکی از جدیدترین خودروهای اسپرت کامپکت هیوندای است که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و در کلاس کوپه و سه درب می‌باشد و با استقبال زياد قشر جوان روبرو شده‌است.

هیوندا جنسیس کوپه

را می‌توان تلاش هیوندای برای تمایز بین محصولات عادی و لوکس خود دانست. جنسیس کوپه از سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد. این خودرو اولین مدل کوپه دیفرانسیل عقب هیوندای بود که در پلاتفرم با جنسیس سدان اشتراکاتی دارد.

هیوندا وراکروز

از سال ۲۰۰۶ تا 2013 پرچمدار شاسی بلندهای هیوندای بود. از امن‌ترین خودروهای این کلاس محسوب می‌شود.

هیوندا سانتافه

را باید محبوبترین شاسی بلند هیوندای دانست که با قیمت مقرون بصرفه و توانایی‌های مناسب و امکانات خوب خود و طراحی زیبای خود ، مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده‌است. سانتافه در پلاتفرم با کیا سورنتو شریک می‌باشد.

هیوندا توسان

فعلی اولین بار در سال ۲۰۰۹ در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمد. هیوندای برای تولید این مدل ۳۶ ماه زمان و ۲۲۵ میلیون دلار صرف توسعه و تحقیق نموده‌است. موتورهای بنزینی ۱٫۶، ۲ و ۲٫۴ لیتری روی توسان قابل نصب‌اند.

پروگرام و تعمیر ریموت هیوندا

ما با بهترین تجهیزات می توانیم خدمات ساخت ، پروگرام ، کددهی سوئیچ و ریموت، رفع عیوب و برداشتن کد سوئیچ  انواع خودرو هیوندا در صورت گم شدن یا مفقود شدن آن در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم . می توان به قابلیت های ریموت هیوندا خام و کددهی دوباره بر روی خودروی دیگر اشاره کرد ، پس قبل از مراحل پروگرام ریموت هیوندا می بایست کلید هیوندا کد خورده را با وسایل مخصوص کپی نمود.


اگر خودرو هیوندا جدید خریداری کرده اید و نیاز به تعریف ریموت دارید و ایجاد کد جدید دارید. یا قصد کددهی جدید و پاک کردن کدهای قبلی و همچنین تعریف ریموت جدید دارید با ما تماس بگیرید. ما با تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز خود می توانیم به شما کمک کنیم .


باز کردن درب خودرو هیوندا

در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو خود را از دست داده اید و امکان باز کردن درب خودرو هیوندا را ندارید با مرکز تخصصی نگین غرب تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت امدادی در محل شما در تمامی مناطق تهران و همچنین در تمامی شهرهای ایران حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک خودرو ، درب خودرو شما باز کرده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه می نمایند. شما می توانید جهت مشاوره با متخصصین ما تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنها استفاده نمایند. کلیه خدمات این مرکز با مناسبت ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

خراب شدن و عیب یابی سوئیچ هیوندا

از جمله عمده ترین دلیل خراب شدن سوئیچ ها افتادن در آب و زنگ زدگی ، دزدیده شدن و گم شدن  می باشد. به علاوه اگر سوئیچ خود را در معرض رطوبت قرار دهید ممکن است رطوبت به داخل روکش نفوذ کرده و بر روی کیت دستگاه را رسوب آب شکل بگیرد.

شکستگی هم یکی از رایج ترین آسیب کلید مشتریان می باشد.  جنس ریموت و سوئیچ ها بسیار مقاوم و محکم هستند ولی نقاط حساسی در سوییچ قرار دارد که به راحتی با کوچکترین ضربه شکسته می شود. شما با حضور در مراکز معتبر می توانید از محصولات با کیفیت بهره مند شوید و امنیت خودرو خود را تضمین نمایید.

امداد کلید سیار 24 ساعته

در راستای رفاه حال هموطنان عزیز این مرکز تصمیم به بخش امداد کلید سیار در تمامی شهرهای ایران و بصورت 24 ساعته نموده است. در این طرح در صورتی که شما امکان جا به جایی خودرو را به مرکز ما ندارید و نیاز به سوئیچ و ریموت هیوندا خود دارید با ما تماس بگیرید.

متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از دیدن مدارک شما خدمات مورد نظر را به شما ارائه می دهند.

از آنجایی که امنیت خودرو شما به سیستم ضدسرقت بستگی دارد و در صورت وجود مشکل با مشکل روبه رو خواهد شد. ما امنیت خودرو شما را با به روزترین تجهیزات و متد تضمین می کنیم . نیروهای ما با 22 سال تجربه اماده هر گونه مشاوره و خدمات به شما هستند.

با مشاورین ما تماس گرفته تا در زمینه مشکل شما و جهت رفع آن شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید از خدمات امداد کلید سیار ما جهت ساخت سوئیچ و ریموت در محل خود در صورتی که نمی توانید خودرو هیوندا خود را جا به جا کنید بهره مند شوید.

قیمت ساخت سوئیچ هیوندا

شما می توانید برای اطلاع از قیمت خدمات ما ویژه خودرو هیوندا با شعب ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره متخصصین ما بهره مند شوید. از آنجایی که خدمات متفاوتی از جمله ساخت سوئیچ – پروگرام و تعریف ریموت – کددهی – سوئیچ یدک و … برای انواع خودرو ها وجود دارد و همینطور از انجایی که مدل های مختلف خودرو وجود دارد برای اطلاع از قیمت با ما تماس حاصل کرده و در سریعترین زمان از خدمات ما بهره مند شوید.

ساخت سوئیچ هیوندا در تمامی مناطق تهران

در صورتی سوئیچ و ریموت هیوندا شما دچار مشکل شد می توانید با مرکزخدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ هیوندا – افتادن ریموت هیوندا در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.


 

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز

تماس :  26154238-22297397-09124802295

شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب

شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

3 دیدگاه دربارهٔ «ساخت سوئیچ هیوندا – ساخت ریموت هیوندا»

  1. برای پروگرام سوئیچ هیوندا و سوئیچ یدک شما شهرستان هم تشریف میارید؟ هزینش چقدر میشه؟

همین حالا با ما تماس بگیرید