ساخت سوئیچ نیسان تینا – ساخت ریموت نیسان تینا

سوئیچ و ریموت نیسان تینا

مرکز تخصصی نگین غرب دارای 20 سال سابقه در زمینه ساخت سوئیچ نیسان و ساخت ریموت نیسان با حضور مجرب ترین متخصصین در این زمینه سوئیچ نیسان شما را  در صورت گم شدن یا مفقود شدن در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران به شما تحویل می دهد. ساخت سوئیچ نیسان و پروگرام کارت نیسان جدید برای تمامی مدلها در فروشگاه نگین غرب در منطقه مرزداران ، آجودانیه ، سعادت تهران

  • ساخت کلید نیسان
  • ساخت ریموت نیسان
  • پروگرام و تعریف ریموت نیسان تینا
  • باز کردن درب خودرو نیسان
  • پاک کردن ریموتهای گمشده
  • تعمیر تعویض قاب وباطری جدید
  • کددهی سوئیچ و ریموت تمامی خودروهای نیسان
  • ساخت سوئیچ نیسان تینا

ساخت سوئیچ نیسان و کددهی ریموت نیسان، با نازلترین قیمت توسط مرکز تخصصی نگین غرب در سراسر ایران تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … حتی در محل شما انجام می شود.

کددهی و پروگرام سوئیچ نیسان

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ نیسان یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ نیسان به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات در سراسر ایران می باشد. این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت نیسان ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ نیسان در محل، تراش تیغه کلید نیسان ، کددهی و پروگرام سوئیچ نیسان اشاره کرد.
به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

معرفی نیسان

نیسان شرکت ژاپنی و چند ملیتی‌ست که در سال 1933 در یوکوهامای ژاپن متولد شد. شرکتی که پیشینه‌ای به نام داتسون داشت و دیری نپایید که مانند بسیاری از شرکت‌های مطرح در این حوزه، شرکت خودروسازی اینفینیتی را به عنوان تولیدکننده‌ی انحصاری خودروهای لوکس خود، در امریکا راه‌اندازی کرده است .
شهرت نیسان در سراسر دنیا، بابت ارائه‌ی خودروهای با کیفیت و محصولاتی‌ست که در آن، تکنولوژی به همراه نوآوری دست به تولید می‌زند. این یعنی نیسان در هر محصولی که به بازار عرضه می‌کند، به خلق ایده‌های جدید می‌پردازد و هر خودرو در آن، نوید اتفاقی تازه را می‌دهد. خودروهای نیسان هم‌اکنون در 20 کشور جهان تولید می‌شود و در بیش از 160 کشور، خدمات پس از فروش این برند، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان است.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

همین حالا با ما تماس بگیرید