ساخت سوئیچ پورشه ماکان – ساخت ریموت پورشه ماکان

سوئیچ و ریموت پورشه ماکان

از جمله خودروهایی که در بین مردم دارای محبوبیت بسیاری می باشد پورشه ماکان است. ساخت ریموت پورشه ماکان از جمله خدمات بسیار سخت است و هزینه زیادی دارد و همچنین نیاز به نیروهای متخصص و لوازم و تجهیزات به روز دارد. برای بعضی از خودرو ها نیاز هست تا خود شرکت سوئیچ یدک تولید کند اما برای بعضی از مدل ها می توان سوئیچ یدک ساخت . شما می توانید قبل از اینکه ریموت خودرو پورشه ماکان شما دچار مشکل شود برای خودرو خود ریموت یدک ساخته تا در صورتی که سوئیچ و ریموت شما گم شد با مشکل روبرو نشوید. کد های مخصوص در ریموت پورشه امنیت خودرو شما را بالا می برند و از آنجایی که این شرکت از جمله بزرگترین خودروسازی ها می باشد امنیت خودرو شما را به طور کامل در این زمینه تضمین می نماید.

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ  پورشه ماکان نگین غرب اولین ارائه دهنده خدمات ساخت کلید و کددهی ریموت و ساخت سوئیچ با سابقه 25 ساله در صنف کلید سازی آماده ارائه خدمات می باشد. کمترین زمان در ساخت و پروگرام ریموت باعث اعتماد سازی دربین مشتریان شده است .

خدمات ساخت ریموت پورشه ماکان

  • ساخت و تراش کلید پورشه با دستگاه تمام اتوماتیک
  • ساخت کلید پورشه و کلید یدک پورشه ماکان 
  • تعریف ساخت سوئیچ پورشه
  • تعمیر سوئیچ و ریموت پورشه
  • کددهی سوئیچ و ریموت پورشه ماکان
  • کپی کلید، سوئیچ و ریموت
  • باز کردن درب خودرو
  • تراش تیغه کلید
  • خام نمودن سوئیچ و ریموت پورشه ماکان

کلید های کیلس پورشه ماکان

در سری جدید خودروهای پورشه دیگر نیازی به سوئیچ و ریموت نمی باشد و شما می توانید فشار دادن یه دکمه خودرو خود را روشن کنید. در صورتی که این بخش از خودرو دچار مشکل شود و یا در هر صورتی کد آن را فراموش کنید نیاز به مراکز معتبر و متخصص می باشد تا در این زمینه به شما کمک کنند. مرکز تخصصی نگین غرب از جمله این مراکز با 25 سال سابقه در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت می باشد که می تواند در این زمینه خدمات مورد نظر را به شما ارائه نماید.

قاب ریموت پورشه
قاب ریموت پورشه

این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت ماکان ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ ماکان در محل، تراش تیغه کلید ، کددهی و پروگرام سوئیچ ماکان اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

قیمت ریموت ماکان

اگر سوئیچ و یا ریموت اصلی خودرو پورشه خود را از دست داده‌اید، می‌توانید سوئیچ جایگزین را بدست آورید. خدمات این مرکز با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با مرکز ما تماس گرفته و براساس خدمات مورد نیاز خود از قیمت ها مطلع شوید.

در زمانی که سوئیچ و ریموت خود را گم کرده اید می توانید با تماس با یک متخصص در زمینه ساخت ریموت پورشه علاوه بر اینکه امنیت خودرو خود را تضمین می نمایید با مناسب ترین قیمت سوئیچ و ریموت خود را داشته باشید. به دلیل اینکه نیروهای ما به صورت سیار در تمامی مناطق تهران و همینطور در سراسر شهرهای ایران حضور دارند دیگر نیازی به حمل ماشین تا مرکز مورد نظر نمی باشد و نیروهای ما در محل شما حاضر شده و در کمترین زمان با بالاترین کیفیت خدمات را به شما ارائه می دهند.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

همین حالا با ما تماس بگیرید