ساخت سوئیچ رنو – ساخت ریموت رنو

سوئیچ و ریموت رنو

خدمات ساخت سوئیچ رنو

ساخت سوئیچ رنو از جمله خدمات تخصصی مرکز نگین غرب می باشد. برای انجام خدمات بر روی این سوئیچ ها نیاز به دستگاه های تخصصی و همچنین نیروهای متبحر می باشد. تا به کامپیوتر سیستم دسترسی پیدا کرده و برنامه ریزی های لازم را برای کددهی و تعریف ریموت بر روی میکروچیپ انجام دهیم.
پیدا کردن و ساخت کلید ماشین مانند رنو در صورت مفقود شدن یا شکستن شاید بسیار دشوار باشد. مرکز تخصصی نگین غرب با کادری مجرب و تجهیزاتی مدرن آماده ساخت هرگونه کلید یدک و ساخت سوئیچ رنو فابریک و اورجینال برای شما عزیزان می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل در سریع ترین زمان به شما خدمت رسانی کند.

اگر هر زمانی از شبانه روز و در هر کجای ایران از جمله تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … سوئیچ و ریموت شما دچار مشکل شود با تماس شماره های 09124802295، 02122297397، 44299085، 44299069، 09385881754 از خدمات ما در محل خود بهره مند شوید.


اگر در مسافرت و یا در بین راه سوئیچ و ریموت خودرو خود را گم کردید یا به هر شکلی آن را از دست دادید می توانید با تماس با مرکز تخصصی نگین غرب 09124802295 تماس بگیرید و از خدمات باز کردن درب ماشین ، ساخت سوئیچ و روشن کردن خودرو این مرکز به صورت سیار در تمامی شهرستان ها بهره مند شوید.


  • بازکردن درب رنو
  • تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی
  • تعریف ریموت رنو
  • کددهی انواع مدل رنو
  • ساخت سوئیچ و ساخت سوئیچ یدک رنو
  • ساخت سوئیچ رنو
  • ساخت ریموت
  • پروگرام و تعریف ریموت
  • ساخت کلید و ریموت گمشده
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده
  • تعریف کلید رنو
  • ساخت اسمارت کی
  • ساخت کلید و ریموت در محل

خدمات بالا برای تمامی مدل خودرو رنو از جمله ساخت سوئیچ رنو اسکالا – ساخت سوئیچ رنو فلوئنس – ساخت سوئیچ رنو سفران – ساخت سوئیچ رنو کپچر – ساخت سوئیچ رنو داستر – ساخت سوئیچ رنو کولیوس – ساخت سوئیچ رنو مگان – ساخت سوئیچ رنو کادوی – ساخت سوئیچ رنو سیمبل – ساخت سوئیچ رنو لتیتیودمی باشد.

ساخت ریموت رنو

مرکز تخصصی نگین غرب با حضور متخصصین مجرب و بهترین مواد برای ساخت سوئیچ رنو ، ساخت ریموت رنو ، تعریف و پروگرام ریموت رنو و کددهی ریموت و کلید های اورجینال برای انواع مدل خودرو رنو در سراسر ایران تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … در خدمت هم میهنان می باشد.

کلید ضدسرقت رنو
کلید ضدسرقت رنو
سوئیچ رنو
سوئیچ رنو
ساخت سوئیچ رنو
ساخت سوئیچ رنو
سوییچ رنو
سوییچ رنو

کددهی و برداشتن کد سوئیچ رنو

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ رنو یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ رنو  به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات در سراسر ایران می باشد.

این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت رنو ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ رنو در محل، تراش تیغه کلید رنو ، کددهی و پروگرام سوئیچ رنو اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد.

پروگرام و تعمیر ریموت رنو

ما با بهترین تجهیزات می توانیم خدمات ساخت و پروگرام ریموت رنو ، کددهی سوئیچ و ریموت، رفع عیوب و برداشتن کد سوئیچ  انواع خودرو رنو در صورت گم شدن یا مفقود شدن آن در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم . می توان به قابلیت های ریموت رنو خام و کددهی دوباره بر روی خودروی دیگر اشاره کرد ، پس قبل از مراحل پروگرام ریموت رنو می بایست کلید رنو کد خورده را با وسایل مخصوص کپی نمود.

اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

اگر خودرو رنو جدید خریداری کرده اید و نیاز به تعریف ریموت دارید و ایجاد کد جدید دارید. یا قصد کددهی جدید و پاک کردن کدهای قبلی و همچنین تعریف ریموت جدید دارید با ما تماس بگیرید. ما با تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز خود می توانیم به شما کمک کنیم .

شماره تماس با مرکز ساخت سوئیچ و ریموت نگین غرب

باز کردن درب خودرو رنو

در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو خود را از دست داده اید و امکان باز کردن درب خودرو خود را ندارید با مرکز تخصصی نگین غرب تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت امدادی در محل شما در تمامی مناطق تهران و همچنین در تمامی شهرهای ایران حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک خودرو خدمات مورد نظر را به شما ارائه می نمایند.
شما می توانید جهت مشاوره با متخصصین ما تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنها استفاده نمایند. کلیه خدمات این مرکز با مناسبت ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

خراب شدن و عیب یابی سوئیچ رنو

از جمله عمده ترین دلیل خراب شدن سوئیچ ها افتادن در آب و زنگ زدگی ، دزدیده شدن و گم شدن  می باشد. به علاوه اگر سوییچ خود را در معرض رطوبت قرار دهید ممکن است رطوبت به داخل روکش نفوذ کرده و بر روی کیت دستگاه را رسوب آب شکل بگیرد.

شکستگی هم یکی از رایج ترین آسیب کلید مشتریان می باشد.  جنس ریموت و سوئیچ ها بسیار مقاوم و محکم هستند ولی نقاط حساسی در سوییچ قرار دارد که به راحتی با کوچکترین ضربه شکسته می شود. شما با حضور در مراکز معتبر می توانید از محصولات با کیفیت بهره مند شوید و امنیت خودرو خود را تضمین نمایید. در نهایت مراکز معتبری برای ارائه ساخت ریموت رنو وجود دارند که دارای امکانات مناسب و به روز برای تراش تیغه انواع مدل کلید هستند از جمله این مراکز نگین غرب می باشد.

امداد کلید سیار در سراسر ایران

در راستای رفاه حال هموطنان عزیز این مرکز تصمیم به بخش امداد کلید سیار در تمامی شهرهای ایران نموده است. در این طرح در صورتی که شما امکان جا به جایی خودرو را به مرکز ما ندارید و نیاز به سوئیچ و ریموت رنو خود دارید با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از دیدن مدارک شما خدمات مورد نظر را به شما ارائه می دهند.

قیمت ریموت رنو

اگر سوئیچ و یا ریموت اصلی خودرو رنو خود را از دست داده‌اید، می‌توانید سوئیچ جایگزین را بدست آورید. خدمات این مرکز با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با مرکز ما تماس گرفته و براساس خدمات مورد نیاز خود از قیمت ها مطلع شوید.

در زمانی که سوئیچ و ریموت خود را گم کرده اید می توانید با تماس با یک متخصص در زمینه ساخت ریموت رنو علاوه بر اینکه امنیت خودروخود را تضمین می نمایید با مناسب ترین قیمت سوئیچ و ریموت خود را داشته باشید. به دلیل اینکه نیروهای ما به صورت سیار در تمامی مناطق تهران و همینطور در سراسر شهرهای ایران حضور دارند دیگر نیازی به حمل ماشین تا مرکز مورد نظر نمی باشد و نیروهای ما در محل شما حاضر شده و در کمترین زمان با بالاترین کیفیت خدمات را به شما ارائه می دهند.

ساخت سوئیچ کولئوس

برای ساخت سوئیچ کولئوس ، پروگرام ،کددهی و برداشتن کد سوئیچ ، خام نمودن ریموت ، تراش کلید و کپی انواع سوئیچ و ریموت کولئوس با مرکز نگین غرب با 22 سال سابقه و تخصص در این زمینه تماس گرفته و در سریعترین زمان مشکل خود را رفع نمایید.

ساخت سوئیچ ال 90

اگر شما دارای خودرو تندر 90 ساخت شرکت رنو هستید و در هر صورتی سوئیچ و ریموت شما دچار مشکل شده و نیاز به ساخت سوئیچ ال 90 ، پروگرام ، تعریف ، تعمیر و کددهی ریموت ال 90 دارید ما می توانیم در سراسر ایران به شما خدمات مورد نظر را ارائه کنیم.

ساخت سوئیچ رنو در تمامی مناطق تهران

در صورتی سوئیچ و ریموت رنو شما دچار مشکل شد می توانید با مرکز خدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ رنو – افتادن ریموت رنو در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.

پاسخ به سوالات شما در زمینه سوئیچ و ریموت رنو

ساخت سوئیچ رنو برای چه مدل هایی انجام می شود؟

ساخت سوئیچ و ریموت رنو ویژه تمامی مدل ها از جمله اسکالا – فلوئنس – سفران – کپچر – داستر – کولیوس – مگان – کادوی – سیمبل – لتیتیود

آیا امکان ساخت سوئیچ در محل می باشد؟

در صورتی که امکان جا به جایی خودرو وجود نداشته باشد مراکز معتبر می توانند با امداد خودرو سیار در محل شما حاضر شده و با روئت مدارک خودرو اقدام به ساخت سوئیچ و کلید نمایند.

ساخت سوئیچ و ریموت رنو چه زمانی طول می کشد؟

با توجه به نوع خودرو و مدل آن و همچنین نوع خدماتی که مورد نیاز است متفاوت می باشد.

چه خدماتی برای سوئیچ و ریموت خودرو رنو ارائه می شود؟

پروگرام سوئیچ – تعمیر ریموت – ساخت ریموت جدید و یا ساخت سوئیچ یدک – تعریف ریموت – کددهی و برداشتن کد ریموت خودرو – تعویض قاب و باتری ریموت – باز کردن درب خودرو – تراش تیغه کلید – کپی ریموت و سوئیچ

آیا مرکزی برای مشاوره در زمینه خدمات سوئیچ و ریموت رنو در تهران و سراسر ایران می باشد؟

بله . شما می توانید با شماره 09124802295 جهت مشاوره تلفنی در زمینه خدمات سوئیچ و ریموت تماس حاصل فرمایید.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفده =

همین حالا با ما تماس بگیرید