ساخت سوئیچ پورشه – ساخت ریموت پورشه


تماس با نگین غرب

خدمات ساخت سوئیچ پورشه

  • ساخت سوئیچ پورشه
  •  ساخت ریموت پورشه
  • سوئیچ ، ریموت و کلید یدک پورشه
  •  پروگرام ، تعمیر ، تعریف ریموت و سوئیچ
  • کددهی ریموت و پاک کردن کد ریموت
  • باز کردن درب خودرو پورشه
  • تراش کلید
  • کلید های ضدسرقت یا ایموبلایزر

ساخت سوئیچ و ریموت پورشه در سریعترین زمان و مواد درجه یک و اورجینال توسط متخصصین مجرب در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت انجام می شود. اگر سوئیچ خود را به هر دلیلی از دست داده اید ،سوئیچ و ریموت شما گم شده و یا دزدیده شده ما برای حفظ امینت خودرو شما در سریعترین زمان خدمات مورد نظر شما ارائه می کنیم.

مرکز تخصصی نگین غرب با 20 سال سابقه در زمینه ساخت سوئیچ، ساخت ریموت، ساخت سوئیچ یدک، پروگرام و کددهی به ریموت، کپی ریموت و … بهترین خدمات را در سراسر ایران بصورت شبانه روزی به شما ارائه می دهد.

ساخت ریموت پورشه

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت پورشه افتخار دارد در زمینه ساخت سوئيچ یدک ماشين های بروز و لوکس دنیا از قبیل پورشه با تجربه 10 ساله مشکلات شما عزیزان در خودرو های پورشه از جمله مدل ماکان حل نماید. شما می توانید برای کپی سوئیچ پورشه – تعریف سوئیچ پورشه و … برای  تمامی برند های موجود از خدمات اصلی نگین غرب برخوردار شوید.

متخصصین این مرکز بصورت 24 ساعته و در سراسر ایران حتی در محل شما حاضر شده و در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه اقدام به ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت ریموت هیوندا شما می نمایند. مراجعه به مراکز نا معتبر موجب به خطر افتادن امنیت خودرو شما می شود. با مراجعه به مراکز معتبر از علاوه بر زمان و هزینه امنیت خودرو خود را تضمین نمایید.


اگر سوالی در رابطه با سوئیچ و ریموت دارید بهتر است به صفحه پاسخ سوالات شما نیز نگاهی بیندازید

کددهی و برداشتن کد سوئیچ پورشه

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ پورشه یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ پورشه به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات شبانه روزی و 24 ساعته در سراسر ایران می باشد. این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه سوئیچ پورشه ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ پورشه در محل، تراش تیغه کلید پورشه ، کددهی و پروگرام سوئیچ پورشه اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

ساخت ریموت پورشه
ساخت سوئیچ پورشه
ریموت پورشه
تعریف ریموت پورشه
پروگرام ریموت پورشه
ساخت ریموت پورشه
ساخت ریموت پورشه
ساخت سوئیچ پورشه

پروگرام و تعمیر ریموت پورشه

ما با بهترین تجهیزات می توانیم خدمات ساخت ، پروگرام ، کددهی سوئیچ و ریموت، رفع عیوب و برداشتن کد سوئیچ  انواع خودرو پورشه در صورت گم شدن یا مفقود شدن آن در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم . می توان به قابلیت های ریموت پورشه خام و کددهی دوباره بر روی خودروی دیگر اشاره کرد ، پس قبل از مراحل پروگرام ریموت پورشه می بایست کلید پورشه کد خورده را با وسایل مخصوص کپی نمود.


اگر خودرو پورشه جدید خریداری کرده اید و نیاز به تعریف ریموت دارید و ایجاد کد جدید دارید. یا قصد کددهی جدید و پاک کردن کدهای قبلی و همچنین تعریف ریموت جدید دارید با ما تماس بگیرید. ما با تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز خود می توانیم به شما کمک کنیم .


باز کردن درب خودرو پورشه

در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو خود را از دست داده اید و امکان باز کردن درب خودرو پورشه را ندارید با مرکز تخصصی نگین غرب تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت امدادی در محل شما در تمامی مناطق تهران و همچنین در تمامی شهرهای ایران حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک خودرو ، درب خودرو شما باز کرده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه می نمایند.   شما می توانید جهت مشاوره با متخصصین ما تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنها استفاده نمایند. کلیه خدمات این مرکز با مناسبت ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

خراب شدن و عیب یابی سوئیچ پورشه

از جمله عمده ترین دلیل خراب شدن سوئیچ ها افتادن در آب و زنگ زدگی ، دزدیده شدن و گم شدن  می باشد. به علاوه اگر سوئیچ خود را در معرض رطوبت قرار دهید ممکن است رطوبت به داخل روکش نفوذ کرده و بر روی کیت دستگاه را رسوب آب شکل بگیرد.

شکستگی هم یکی از رایج ترین آسیب کلید مشتریان می باشد.  جنس ریموت و سوئیچ ها بسیار مقاوم و محکم هستند ولی نقاط حساسی در سوییچ قرار دارد که به راحتی با کوچکترین ضربه شکسته می شود. شما با حضور در مراکز معتبر می توانید از محصولات با کیفیت بهره مند شوید و امنیت خودرو خود را تضمین نمایید.

امداد کلید سیار 24 ساعته

در راستای رفاه حال هموطنان عزیز این مرکز تصمیم به بخش امداد کلید سیار در تمامی شهرهای ایران و بصورت 24 ساعته نموده است. در این طرح در صورتی که شما امکان جا به جایی خودرو را به مرکز ما ندارید و نیاز به سوئیچ و ریموت پورشه خود دارید با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از دیدن مدارک شما خدمات مورد نظر را به شما ارائه می دهند.

از آنجایی که امنیت خودرو شما به سیستم ضدسرقت بستگی دارد و در صورت وجود مشکل با مشکل روبه رو خواهد شد. ما امنیت خودرو شما را با به روزترین تجهیزات و متد تضمین می کنیم . نیروهای ما با 22 سال تجربه اماده هر گونه مشاوره و خدمات به شما هستند . با مشاورین ما تماس گرفته تا در زمینه مشکل شما و جهت رفع آن شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید از خدمات امداد کلید سیار ما جهت ساخت سوئیچ و ریموت در محل خود در صورتی که نمی توانید خودرو پورشه خود را جا به جا کنید بهره مند شوید.

قیمت ساخت سوئیچ پورشه

از جمله خدمات ما ساخت سوئیچ پورشه – ساخت ریموت پورشه – پروگرام ، تعمیر ، تعریف ، ساخت ، کددهی و تعویض سوئیچ ، ریموت و کلید پورشه می باشد. خدمات نگین غرب در سریعترین زمان ممکن در سراسر ایران و تمامی مناطق تهران و با بالا ترین کیفیت ارائه می شود. این مرکز دارای دو شعبه در شمال تهران آجودانیه و غرب تهران مرزداران می باشد . از جمله خدمات دیگر این مجموعه مراکز سیار مستقر در تمامی مناطق تهران در شمال – جنوب – غرب – شرق و مرکز و همینطور در کلیه شهرهای ایران می باشد. تعدادی از نمونه کارهای ما در این سایت قابل مشاهده می باشد. برای دریافت خدمات می توانید با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید.

خدمات ما با مناسب ترین و متعارف ترین قیمت با توجه به نوع خدمات و تناسب با مدل سوئیچ شما قابل ارائه می باشد. که شما می توانید از طریق مشاوره با متخصصین ما در رابطه با خدمات مورد نظر خود از قیمت های ما اطلاع پیدا کنید.

ساخت سوئیچ پورشه در تمامی مناطق تهران

در صورتی سوئیچ و ریموت پورشه شما دچار مشکل شد می توانید با مرکزخدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ پورشه – افتادن ریموت پورشه در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند. در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.


تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز

تماس :  26154238-22297397-09124802295

شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب

شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 17 =

1 دیدگاه دربارهٔ «ساخت سوئیچ پورشه – ساخت ریموت پورشه»

همین حالا با ما تماس بگیرید