سوئیچ و ریموت لکسوس

ساخت سوئیچ لکسوس – ساخت ریموت لکسوس

خدمات ساخت سوئیچ لکسوس

  • بازکردن درب لکسوس
  • تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی
  • تعریف ریموت لکسوس
  • کددهی انواع مدل لکسوس
  • ساخت سوئیچ و ساخت سوئیچ یدک لکسوس
  • ساخت سوئیچ لکسوس
  • ساخت ریموت
  • پروگرام و تعریف ریموت
  • ساخت کلید و ریموت گمشده
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده
  • تعریف کلید لکسوس
  • ساخت اسمارت کی
  • ساخت کلید و ریموت در محل

ساخت ریموت لکسوس

اگر به هر دلیلی ریموت، سوئیچ و یا انواع مدل کلید خودرو خودتون رو از دست دادید در اثر مفقود شدن یا شکستن و نیاز به ساخت سوئیچ لکسوس داشتید. ما در کمترین زمان برای شما ریموت یا سوئیچ جدید اورجینال خواهیم ساخت. ساخت سوئیچ برای ماشین لوکسی مانند لکسوس گاهی اوقات غیر ممکن یا با هزینه بسیار زیاد می باشد اما با تماس خود با مرکز تخصصی نگین غرب شما می توانید از بهترین کلید یدک ، سوئیچ یدک یا سوئیچ و ریموت بهره مند شوید.این مرکز با کیفیت ترین سوئیچ و ریموت را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه می کند. برخی از خدمات نیاز به دستگاه های تخصصی دارد که این دستگاه ها فقط در مراکز معتبر پیدا می شود و کار کردن با این ابزار نیاز به افراد متخصص دارد زیرا در صورتی که فرد در این زمینه تخصص نداشته باشد علاوه بر اینکه امنیت خودرو شما به خطر می افتد هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت کنید.


اگر در مسافرت و یا در بین راه سوئیچ و ریموت خودرو خود را گم کردید یا به هر شکلی آن را از دست دادید می توانید با تماس با مرکز تخصصی نگین غرب 09124802295 تماس بگیرید و از خدمات باز کردن درب ماشین ، ساخت سوئیچ و روشن کردن خودرو این مرکز به صورت سیار در تمامی شهرستان ها بهره مند شوید.


کددهی و برداشتن کد سوئیچ لکسوس

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ لکسوس یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ لکسوس به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات در سراسر ایران می باشد.

این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت لکسوس ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ لکسوس در محل، تراش تیغه کلید لکسوس ، کددهی و پروگرام سوئیچ لکسوس اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد.

اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

ساخت سوئیچ لکسوس
ساخت سوئیچ لکسوس
ساخت سوییچ لکسوس
سوئیچ یدک لکسوس
ساخت ریموت لکسوس
ساخت ریموت لکسوس

پروگرام و تعمیر ریموت لکسوس

ما با بهترین تجهیزات می توانیم خدمات ساخت ، پروگرام ، کددهی سوئیچ و ریموت، رفع عیوب و برداشتن کد سوئیچ  انواع خودرو لکسوس در صورت گم شدن یا مفقود شدن آن در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم . می توان به قابلیت های ریموت لکسوس خام و کددهی دوباره بر روی خودروی دیگر اشاره کرد ، پس قبل از مراحل پروگرام ریموت لکسوس می بایست کلید لکسوس کد خورده را با وسایل مخصوص کپی نمود.

اگر خودرو لکسوس جدید خریداری کرده اید و نیاز به تعریف ریموت دارید و ایجاد کد جدید دارید. یا قصد کددهی جدید و پاک کردن کدهای قبلی و همچنین تعریف ریموت جدید دارید با ما تماس بگیرید. ما با تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز خود می توانیم به شما کمک کنیم .

باز کردن درب خودرو لکسوس

در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو خود را از دست داده اید و امکان باز کردن درب خودرو خود را ندارید با مرکز تخصصی نگین غرب تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت امدادی در محل شما در تمامی مناطق تهران و همچنین در تمامی شهرهای ایران حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک خودرو خدمات مورد نظر را به شما ارائه می نمایند. شما می توانید جهت مشاوره با متخصصین ما تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنها استفاده نمایند. کلیه خدمات این مرکز با مناسبت ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

شماره تماس با مرکز ساخت سوئیچ و ریموت نگین غرب

امداد کلید سیار در سراسر ایران

در راستای رفاه حال هموطنان عزیز این مرکز تصمیم به بخش امداد کلید سیار در تمامی شهرهای ایران نموده است. در این طرح در صورتی که شما امکان جا به جایی خودرو را به مرکز ما ندارید و نیاز به سوئیچ و ریموت لکسوس خود دارید با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از دیدن مدارک شما خدمات مورد نظر را به شما ارائه می دهند.

خراب شدن و عیب یابی سوئیچ لکسوس

از جمله عمده ترین دلیل خراب شدن سوئیچ ها افتادن در آب و زنگ زدگی ، دزدیده شدن و گم شدن  می باشد. به علاوه اگر سوئیچ خود را در معرض رطوبت قرار دهید ممکن است رطوبت به داخل روکش نفوذ کرده و بر روی کیت دستگاه را رسوب آب شکل بگیرد.

شکستگی هم یکی از رایج ترین آسیب کلید مشتریان می باشد.  جنس ریموت و سوئیچ ها بسیار مقاوم و محکم هستند ولی نقاط حساسی در سوییچ قرار دارد که به راحتی با کوچکترین ضربه شکسته می شود. شما با حضور در مراکز معتبر می توانید از محصولات با کیفیت بهره مند شوید و امنیت خودرو خود را تضمین نمایید. در نهایت مراکز معتبری برای ارائه ساخت ریموت لکسوس وجود دارند که دارای امکانات مناسب و به روز برای تراش تیغه انواع مدل ریموت هستند از جمله این مراکز نگین غرب می باشد.

قیمت ریموت لکسوس

اگر سوئیچ و یا ریموت اصلی خودرو لکسوس خود را از دست داده‌اید، می‌توانید سوئیچ جایگزین را بدست آورید. خدمات این مرکز با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با مرکز ما تماس گرفته و براساس خدمات مورد نیاز خود از قیمت ها مطلع شوید.

در زمانی که سوئیچ و ریموت خود را گم کرده اید می توانید با تماس با یک متخصص در زمینه ساخت ریموت لکسوس علاوه بر اینکه امنیت خودرو خود را تضمین می نمایید با مناسب ترین قیمت سوئیچ و ریموت خود را داشته باشید. به دلیل اینکه نیروهای ما به صورت سیار در تمامی مناطق تهران و همینطور در سراسر شهرهای ایران حضور دارند دیگر نیازی به حمل ماشین تا مرکز مورد نظر نمی باشد و نیروهای ما در محل شما حاضر شده و در کمترین زمان با بالاترین کیفیت خدمات را به شما ارائه می دهند.

ساخت سوئیچ لکسوس در تمامی مناطق تهران

در صورتی سوئیچ و ریموت لکسوس شما دچار مشکل شد می توانید با مرکزخدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ لکسوس  – افتادن ریموت لکسوس در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.


تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

همین حالا با ما تماس بگیرید