دیاگ و عیب یابی ولوو

دیاگ ولوو XC90

در واقع دیاگ به معنی عیب یابی خودرو می باشد. این خدمات برای مدل های و انواع مختلف خودرو ولوو شما انجام می شود.  بوسیله این دستگاه تعمیرکاران می توانند به راحتی عیب خودرو ولوو مدل Xc90 شما را پیدا کرده و آن را برای شما تعمیر و یا تعویض کنند.
قطعه ECU که در واقع همان کامیپوتر خودرو می باشد و به عنوان یک بخش مهم، مشکلات خودرو شما از جمله ترمز ، قطعات برقی ، گیربکس و … را پردازش می کند. در صورتی که مشکلی در این بخش ها بوجود بیاید در سریعترین زمان آن را نمایش داده تا متخصصان بتوانند عیب خودرو شما را رفع کنند. یکی از خدمات مرکز تخصص نگین غرب دیاگ و عیب یابی ولوو XC90 می باشد. در صورتی که مشکلی برای شما بوجود آمده است شما می توانید با در تهران و سراسر ایران از خدمات ما در زمینه عیب یابی ولوو XC90 و یا مدل های دیگر این خودرو بهره مند شوید.

خدمات دیاگ ولوو XC90 با به روز ترین ابزار و با حضور متخصصین مجرب با سال ها تجربه برای شما انجام خواهد شد. در صورتی که نیاز به مشاوره در این زمینه دارید می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و در سریعترین حالت مشکل خود را حل نمایید.

دستگاه دیاگ چگونه کار می کند؟

در واقع دستگاه دیاگ به کامپیوتر خودرو شما متصل می شود و در تمامی مشکلاتی که در این بخش ظاهر می شود را به تعمیرار نمایش می دهد. مشکلات به صورت کد در بخش کامپیوتر خودرو شما ذخیره می شود و بعد از وصل شدن دستگاه عیب یابی این مشکلات به تعمیرکار نشان داده می شود. با تشخیص افراد متخصص این قطعات تعمیر و یا تعویض می شود و در واقع این تعمیرکار است که با تبحر خود در این زمینه خدمات مورد نظر شما را ارائه می کند.

مجموعه تخصصی نگین غرب خدمات خود را در زمینه دیاگ و عیب یابی برای دارندگان تمامی مدلهای خودرو بنز ، بی ام و ، ولوو ، کیا ، هیوندا ، پورشه و … ارائه می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

همین حالا با ما تماس بگیرید