سوئیچ بی ام و سری 5 – ریموت بی ام و سری 5

خدمات سوئیچ بی ام و سری 5

ساخت سوئیچ بی ام سری 5

نگین غرب با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به شما عزیزان به صورت امداد کلید و در محل شما می باشد تا در صورتیکه سوئیچ و ریموت خودرو شما در دسترس نبود و امکان حرکت دادن خودرو را نداشتید با یک تماس متخصصین ما در کنار شما حضور یابند. مرکز تخصصی نگین غرب آماده ارائه ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و  ، ساخت کلید یدک بی ام و سری 5 و پروگرام ریموت این خودرو می باشد. متخصصین ما می توانند  در سریعترین زمان سوئیچ ، ریموت و کلید یدک خودرو بی ام و  را به شما تحویل دهند. تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید تماس با شماره تلفن مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودرو نگین غرب با مدیریت آقای مهربانی 09124802295 و 44299069 می باشد تا در سریعترین حالت در محل خودرو مشکل شما رفع شود.

نمونه های بیشتر از ساخت ( سوئیچ بی ام و ) را ببینید

پروگرام ریموت بی ام و سری 5

برای داشتن ریموت و سوئیچ با کیفیت باید به مراکز با تجربه بالا مراجعه کرد و اطمینان داشت که نیروهای متخصص در زمینه ساخت سوئیچ و ساخت ریموت هستند. شما می توانید در سایت ما نمونه هایی از خدمات با کیفیت در زمینه پروگرام سوئیچ بی ام و سری 5 را مشاهده نمایید.کیفیت سوئیچ های نگین غرب تضمین شده می باشد.

باز کردن درب خودرو بی ام و سری 5

از خدمات اصلی شرکت می توان به باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ و عیب یابی ریموت خوردو اشاره کرد. این مرکز با 25 سال تجربه تخصصی در زمینه سوئیچ keyless توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. شعار اصلی نگین غرب سرعت در ارائه سرویس و کیفیت بالای خدمات می باشد. متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از روئت مدارک شما درب خودرو شما را در سریعترین زمان باز کرده و در صورت نیاز به خدمات دیگر به شما مشاوره ارائه نموده و خدمات مورد نظر را انجام خواهند داد.

ساخت سوئیچ یدک بی ام و سری 5

شما می توانید از خدمات مجموعه نگین غرب برای ساخت مدل های مختلف سوئیچ و ریموت بی ام و برای مدل بی ام و سری 5 بهره مند شوید. متخصصین ما به روزترین لوازم و تجهیزات سوئیچ و ریموت یدک به شما ارائه می دهند تا در صورتی سوئیچ اصلی خودرو خود را گم کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید دچار مشکل نشده و با استفاده از سوئیچ یدک خودرو خود را جا به جا کنید. همچنین نگین غرب با وجود امداد کلید سیار در تمامی مناطق تهران و شهرهای ایران می تواند در سریعترین زمان در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نماید.

پروگرام ریموت اورجینال بی ام و در بزرگترین و مجهزترین مرکز ساخت سوئیچ خودرو در تهران در مجتمع خودرویی البرز اجودانیه

کددهی سوئیچ بی ام و سری 5

مرکز تخصصی کددهی سوئیچ بی ام و سری 5 یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ بی ام دبلیو به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.

این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت بی ام و ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ بی ام و در محل، تراش تیغه کلید بی ام دبلیو ، کددهی و پروگرام سوئیچ بی ام و اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

معرفی بی ام و سری 5

بی ام و – BMW – یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس می باشد. بی ام و سری 5 دارای 6 مدل با کدهای 528 آی – 523 آی – 530 آی – 520 آی سال ساخت از 2003 تا 2010 و 520 آی سال ساخت 2010 تا 2016  – 525 آی میباشد که از سال 2003 در این کارخانه تولید می شود.

سری 5 بی ام و همیشه یکی از پر طرفدارترین محصولات این شرکت بوده و از 2 سال پیش با نسل کاملأ جدید سری 5 یعنی نسل ششم آن رو به رو هستیم. بی ام و که از سال 1972 این مدل را تولید می کند در سال 2008 جشن تولید 5 میلیون دستگاه سری 5 را گرفت که پیش بینی می شود در حین تولید نسل ششم ، بی ام و بتواند تولید 6 میلیون دستگاه سری 5 را جشن بگیرد.

با نگاه اول می توان شباهت هایی با سری 3 دید و شاید این فکر به ذهن خطور کند که با توجه به طراحی زیبای نسل قبلی این مدل شایسته نسل جدید آن نمی باشد اما با وارسی تمام زوایای این سدان و نگاهی دوباره به چهره اش می توان ، زیبایی هماهنگی و شخصیت آن را درک کرد.
بدنه به صورت کلی دارای شیب یکدست تری در کاپوت ، سقف و صندوق است. قسمت جلو و عقب هماهنگی کامل داشته و خود را به وضوح به صورت یک بی ام و معرفی می کنند. در طراحی دماغه جلوی اتومبیل ، برای ایمنی عابرپیاده و کسب امتیاز های لازم ، به ناچار جلوپنجره عمودی و برجسته طراحی شده است. طراح این نسل از بی ام و آقای آدرین ون هویدونک اهل هلند است. وی با کناره گیری طراح معروف آقای کریس بنگل ، کرسی طراح ارشد را در بی ام و اختیار کرد.

همانند نسل قبلی که سرشار از تکنولوژی های جدید بود این مدل نیز در سیستم های پیشرفته کنترلی و هوشمند در رتبه های خوب سدان های متوسط باشد. سیستم کنترل دینامیکی رانندگی به صورت آپشن عرضه شده و قابلیت تنظیم توسط راننده را دارد. سیستم کنترل هوشمند کمک فنر ها ، سیستم کنترل دینامیک پایداری و فرمان فعال در این مدل ارائه می شوند.
در معرفی اولیه ، بی ام و سه موتور شش سیلندر و یک موتور هشت سیلندر بنزینی را معرفی کرده است در حالی که دو موتور دیزلی نیز عرضه می شوند.

بی ام و با توجه به بازار فعلی اتومبیل که حساسیت خاصی روی مصرف سوخت و آلایندگی دارد یکی از مدل های دیزلی خود را با قابلیت های باور نکردنی ارائه کرده است. مدل 520d دارای موتور چهار سیلندر آلومینیومی با سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر است. این موتور با وجود 184 اسب بخار قدرت در هر صد کیلومتر فقط 5 لیتر گازوییل مصرف می کند و آلایندگی آن 132 گرم دی اکسید کربن در کیلومتر است. این ارقام قابل مقایسه با موتورهای ضعیف تر هاچ بک های امروزی هستند.

برترین مدل نیز 550i است که با پیشرانه شناخته شده 4.4 لیتری بی ام و تولید می شوند. این موتور هشت سیلندر دارای دو توربوشارژر است و می تواند 407 اسب بخار قدرت تولید کند. دیگر موتورهای عرضه شده ، شش سیلندر های بهینه شده و معروف بی ام و هستند که با قدرت های متفاوتی عرضه می شوند. جالب است بدانید تعدادی از موتورهای این نسل از سری 5 ، گواهی یورو 6 را در سال 2010 دریافت کردند در حالی که این گواهی تا سال 2014 نیز در اروپا اجباری نخواهد شد! مابقی موتورها دارای گواهی استاندارد یورو 5 هستند.

انتقال نیرو در تمام مدل ها توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به دیفرانسیل عقب انجام می شود به جز مدل 550i که به صورت استاندارد دارای گیربکس جدید هشت سرعته اتوماتیک بی ام و هستند. این گیربکس جدید را می توان به صورت آپشن بر روی دیگر مدل ها نیز سفارش داد. نشانه ی مدل های دو دیفرانسیل حرف X در پایان نام اتومبیل است برای مثال 530xi .
این نسل دارای پنل های بدنه آلومینیومی و ادوات آلومینیومی سیستم تعلیق است. برای کاهش هرچه بیشتر مصرف سوخت از سیستم بازیابی انرژی ترمز ، نشاندهنده بهترین زمان تعویض دنده و کمپرسور کولر جداشونده استفاده شده است.

سیستم های جدید و کمکی راننده عبارتند از سیستم کمکی پارک ، دید اطراف اتومبیل در مانیتور ، سیستم هشدار تصادف با قابلیت ترمزگیری اضطراری ، کروز کنترل فعال با قابلیت تنظیم سرعت با اتومبیل جلویی ، هشدار دهنده تغییر مسیر نا خواسته ، هشدار دهنده برای نقاط کور در هنگام تغییر مسیر ، سیستم خواندن تابلوهای راهنمایی و درک حداکثر سرعت محدوده ، نشاندهنده های گیج ها بر روی شیشه جلو ، سیستم دید در شب ، و دوربین دنده عقب.
بعضی از سیستم های اشاره شده در بعضی مدل ها استاندارد بوده و در بعضی آپشن هستند. جزئیات امکانات استاندارد بسته به بازار فروش تغییر می کند.

بی ام و برای کاهش هزینه و افزایش بازدهی تولید ، علاوه بر موتور و گیربکس از بعضی قطعات مشترک با سری 7 نیز استفاده می کند. مدل های 523i و 528i در دامنه قیمت 48 الی 52 هزار دلار بوده. مدل 535i حدود 55 هزار دلار و مدل 550i حدود 65 هزار دلار قیمت دارد.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =

همین حالا با ما تماس بگیرید