سوئیچ بی ام و سری 3 – ریموت بی ام و سری 3

خدمات سوئیچ بی ام و سری 3

ساخت سوئیچ بی ام سری 3

نگین غرب با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به شما عزیزان به صورت امداد کلید و در محل شما می باشد تا در صورتیکه سوئیچ و ریموت خودرو شما در دسترس نبود و امکان حرکت دادن خودرو را نداشتید با یک تماس متخصصین ما در کنار شما حضور یابند. مرکز تخصصی نگین غرب آماده ارائه ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و  ، ساخت کلید یدک بی ام و سری 3 و پروگرام ریموت این خودرو می باشد. متخصصین ما می توانند  در سریعترین زمان سوئیچ ، ریموت و کلید یدک خودرو بی ام و  را به شما تحویل دهند. تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید تماس با شماره تلفن مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودرو نگین غرب با مدیریت آقای مهربانی 09124802295 و 44299069 می باشد تا در سریعترین حالت در محل خودرو مشکل شما رفع شود.

نمونه های بیشتر از ( ساخت سوئیچ بی ام و ) را ببینید

پروگرام ریموت بی ام و سری 3

برای داشتن ریموت و سوئیچ با کیفیت باید به مراکز با تجربه بالا مراجعه کرد و اطمینان داشت که نیروهای متخصص در زمینه ساخت سوئیچ و ساخت ریموت هستند. شما می توانید در سایت ما نمونه هایی از خدمات با کیفیت در زمینه پروگرام سوئیچ بی ام و سری 3 را مشاهده نمایید.کیفیت سوئیچ های نگین غرب تضمین شده می باشد.

باز کردن درب خودرو بی ام و سری 3

از خدمات اصلی شرکت می توان به باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ و عیب یابی ریموت خوردو اشاره کرد. این مرکز با 25 سال تجربه تخصصی در زمینه سوئیچ keyless توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. شعار اصلی نگین غرب سرعت در ارائه سرویس و کیفیت بالای خدمات می باشد. متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از روئت مدارک شما درب خودرو شما را در سریعترین زمان باز کرده و در صورت نیاز به خدمات دیگر به شما مشاوره ارائه نموده و خدمات مورد نظر را انجام خواهند داد.

ساخت سوئیچ یدک بی ام و سری 3

شما می توانید از خدمات مجموعه نگین غرب برای ساخت مدل های مختلف سوئیچ و ریموت بی ام و برای مدل بی ام و سری 3 بهره مند شوید. متخصصین ما به روزترین لوازم و تجهیزات سوئیچ و ریموت یدک به شما ارائه می دهند تا در صورتی سوئیچ اصلی خودرو خود را گم کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید دچار مشکل نشده و با استفاده از سوئیچ یدک خودرو خود را جا به جا کنید. همچنین نگین غرب با وجود امداد کلید سیار در تمامی مناطق تهران و شهرهای ایران می تواند در سریعترین زمان در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نماید.

پروگرام ریموت اورجینال بی ام و مدل ۲۰۱۴ در بزرگترین و مجهزترین مرکز ساخت سوئیچ خودرو در تهران در مجتمع خودرویی البرز اجودانیه

کددهی سوئیچ بی ام و سری 3

مرکز تخصصی کددهی سوئیچ بی ام و سری 3 یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ بی ام دبلیو به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.

این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت بی ام و ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ بی ام و در محل، تراش تیغه کلید بی ام دبلیو ، کددهی و پروگرام سوئیچ بی ام و اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

معرفی بی ام و سری 3

بی ام و – BMW – یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس می باشد. بی ام و سری 3 دارای 4 مدل با کدهای 320 آی و 318 آی اتوماتیک –  335 کروک و 328 آی میباشد که از سال 1997در این کارخانه تولید می شود.

در حالی که مدام به تعداد مدل های مختلف بی ام و افزوده می شود، از سال 1975 سری 3 به عنوان سمبل تولیدات این شرکت محسوب شده است. اگر یک مریخی به زمین بیاید و بپرسد که بی ام و چیست، معرفی مدل 320d، تمام آن چیزی خواهد بود که یک موجود فضایی برای درک ماهیت این برند نیاز دارد. به همین علت است که بی ام و نسبت به تولید سری 3 حساسیت بیش تری نشان می دهد زیرا این سری می بایست تا سر حد امکان خوب و کامل باشد. مورد سری 3 بی ام و نیز، با توجه به این که این کمپانی ارائه دهنده ی این محصولی است که در سطح جهانی مورد احترام می باشد، بدون شک از تمامی امکانات و پتانسیل خود تا آخرین حد ممکن استفاده خواهد کرد.

سری 3 در ابتدا تنها به صورت سدان دو درب تولید شد ولی امروزه در قالب سدان، استیشن و هاچ بک گرندتوریزمو نیز تولید می شود. مدل های کوپه و کروک نیز تحت عنوان سری 4 ارائه می شوند که در کالبد آن ها همان روح سری 3 دمیده شده است. اما در میان تمامی جنجال تغییر نام، یک ویژگی اصلی که در سری 3 وجود دارد این است که این سری همواره هویت بخش اصلی کمپانی BMW بوده است. با وجود اینکه مرسدس بنز C-Class و آئودی A4، از نظر قیمت با این خودرو در یک محدوده می باشند، بی ام و سری 3 در چند دهه اخیر، گوی رقابت را از آن ها ربوده است در نتیجه هر دوست دار ماشینی، علاقمند به حداقل یک بار سواری با بی ام و سری 3 می باشد. ولی در میان خودروهای هم رده نباید هیچ خودرویی را در راس و یا قعردر نظر بگیریم. هنگامی که موضوع ارزیابی مطرح است، گذشته ی خودرو در نظر گرفته نمی شود و تنها سوالی که می بایست پاسخی به آن داد این است که آیا سری 3 می تواند در رقابت با دیگر رقبا عملکرد بهتری ارائه دهد یا خیر.

از نقطه نظر طراحی، کد F30 در سری سوم از ظاهری بهتر و متمایز نسبت به مدل به شدت محافظه کارانه E90 برخوردار است. F30 خودرویی بزرگ و در کل طویل تر از سری 5 در سی سال گذشته و دارای محور چرخ بلندتر از سری 5 در طی بیست سال گذشته می باشد. در مقایسه با کد اتاق E90 طول کلی خودرو 99 میلی متر افزایش داشته است که بیش از نیمی از این افزایش طول، در فاصله ی بین دو محور اعمال شده است. بی ام و در جهت افزایش ایمنی با استفاده از فولاد مقاوم تر، موفق به کاهش مقدار فلز بکار رفته در این مدل شده که استحکام به میزان 10 درصد افزایش و وزن نهایی خودرو تا 40 کیلوگرم کاهش یافته است. بی ام و سری 3 با وجود تغییرات اعمال شده، حجیم تر و بزرگتر به نظر نمی آید. بلکه ارتفاع آن کمتر، جذابتر و اسپرت تر شده است.

این تغییرات به لطف جلو پنجره ی عریض تر و با طراحی چراغ های جلوی باریکتر، ظاهری خشن به خودرو داده است. دو خط کمر در دو طرف بدنه و خطوط تیز در عقب بدنه، باعث شده اند تا بدنه کمتر حجیم به نظر برسد. در بحث تنوع امکانات این محصول، شش تیپ مختلف از پایه ES برای موتور های بنزینی و دیزل در مدل های 316 تا مدل های به ترتیب بهینه تر SE، اسپرت، پیشرفته (مدرن)، لوکس و اسپرت M وجود دارد. به علاوه اینکه تیپ های قوی تر و کامل تری مانند 320i و 320d در دسترس می باشند. اکتیو هیبرید سفارشی و سیستم چهار متحرک در مدل های 320d و 320i به بالا قابل سفارش می باشند. موتورهای بنزینی از تیپ 316i شروع شده و تا تیپ 320i و 328i با موتور های شش سیلندری ادامه دارد. مدل 335i تنها مورد شش سیلندری است که با فشار بر روی پدال گاز شاهد خروج آتش از اگزوز خواهید بود! اگر به دنبال موتور های چهار سیلندر دیزلی هستید، گزینه هایی شامل 316d ، 318d و 320d در دسترس شما خواهد بود. این در حالی است که طرفداران مدل های شش سیلندر می توانند یکی از دو مدل 325d و یا 330d را انتخاب کنند.

طراحی داخلی بی ام و سری 3

بی ام و سعی دارد تا در طراحی داخلی این حس را در شما تقویت کند که تمامی محصولات این شرکت قوی، زیبا و بی نهایت کاربردی می باشند. چیزی که ما در اینجا شاهد آن هستیم، رویکردی ساده و خلوت در طراحی کابین خودرو بوده که بیشتر بر کارایی و آرگونومیک تاکید دارد تا بر فراوانی دکمه ها و ادوات کنترل کننده. موقعیت قرارگیری راننده، بی عیب و نقص بوده و طیف گسترده ای از تنظیمات صندلی و فرمان را در اختیار وی قرار می دهد. کار با نمایشگر رنگی 6.5 اینچی مرکزی که تمامی عملکرد های سیستم کامپیوتری iDrive بر روی آن در دسترس است، حتی برای کاربرانی که برای اولین بار از آن استفاده می کنند بسیارساده می باشد. تمامی فضای اضافه شده بین دو محور، به صندلی عقب و به منظور ایجاد فضای اضافی مورد نیاز سرنشینان عقب اختصاص داده شده است و صندلی های جلو تغییر زیادی نداشته اند. قرار گرفتن سه سرنشین بزرگسال در صندلی های عقب بدون هیچ مشکلی صورت می گیرد و آنها در فضای پا و سر مشکلی نخواهند داشت.

عملکرد موتور بی ام و سری 3

افتخار بی ام و طی چندین دهه در تولید موتور هایی بوده که با وجود کاهش مصرف سوخت، عملکردی بهتر و قوی تر نسبت به رقبای خود داشته است. در محصولات جدید سری 3 بی ام و، این رویکرد همچنان حفظ و تکمیل شده است. بررسی خصوصیات هر موتور بصورت جداگانه و با جزئیات نیازمند فضا و زمان زیادی است. اما با در نظر گرفتن مدل 320d دیزل در میانه طیف خودروهای سری-3 به عنوان مدلی کلیدی، به نمونه ای دست پیدا می کنیم که با تغییرات جزئی می تواند نماینده مناسبی برای تمامی تیپ های دیگر در این سری بی ام و باشد. مدل استاندارد 320d با گیربکس دستی و سیستم چهارچرخ متحرک، دارای شتاب صفر تا صد 7.5 ثانیه ای و حداکثر سرعت 235 کیلومتر بر ساعت می باشد. رقیبان BMW در این کلاس، محصولی از کمپانی آئودی با شتاب صفر تا صد 8.4 ثانیه و حداکثر سرعت 235 کیلومتر بر ساعت و مرسدس بنز نیز با شتاب صفر تا صد 8.4 ثانیه و حداکثر سرعت 232 کیلومتر در ساعت است.

گویی بی ام و در رقابتی انحصاری با تولیدات خود حضور دارد . مدل های مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک به میزان جزئی کندتر هستند.موتور های دیزل بی صداترین، روانترین نوع در سطح خودشان هستند ولی موتور های دیزلی شش سیلندر در مدل 335i، مانند هیولایی زوه کشان و پرصداست که همیشه انتظارش را می کشید. در حقیقت، این خودرو دارای یک موتور مجهز توربوشارژر دوگانه است که با فشار دادن پای راست تان بر روی پدال گاز حضور خود را به شما اعلام می کند.با وجود بی صداتر بودن موتور های بنزینی چهارسیلندر، انتظار شما را نسبت به موتورهای شش سیلندر برآورده نمی کنند که البته داستان 328i با 234 اسب بخار قدرت، کمی متفاوت می باشد. اما به علت وجود مزیت های متعدد در تمامی سطوح، از جمله مصرف کمتر سوخت، موتور های دیزل برای تمامی رانندگان، بخصوص طرفداران خودروهای کم مصرف بهترین گزینه است.با خریداری هریک از مدل های سری 3، مطمئن خواهید بود که خودرویی درجه یک با گیربکس 6 دنده دقیق یا گیربکس اتوماتیک هشت سرعته XF خواهید داشت که در سرتاسر دنیا مورد احترام بوده و راحت ترین اتومبیل در بازار می باشد.

کیفیت سواری و هندلینگ بی ام و سری 3

همگی ما به خوبی می دانیم سری 3 خودرویی بوده که سواری درجه یک را به همراه هندلینگ فوق العاده، برای علاقه مندان به سرعت فراهم نموده است. هندلینگ و کیفیت سواری بنز و بی ام و هر دو در سطح بالایی هستند اما در صورت به چالش کشیدن خودرو، بی ام و از ثبات و پایداری بهتری برخوردار است. در این هنگام خواهد بود که راحتی و قدرت کنترل بی ام و که حتی بهترین رقیبان خود را مغلوب می کند، شما را شوکه خواهد کرد. درست در جایی که خودروی مرسدس شما به خاطر طراحی چند منظوره اش برای داشتن یک سواری نرم به همراه خانواده و همزمان برای رانندگی با سرعت بالا در رانندگی مخاطره آمیز کمی با محدودیت مواجه می شود، سواری خشک بی ام و با اعتماد به نفس کار خود را آغاز می کند. چسبندگی بی ام و به سطح جاده مثال زدنی است. در واقع اگر مسئله مهم برای شما کیفیت سواری باشد، بهتر است از همان کمک فنر های استاندارد استفاده نمایید.

این کمک فنرها به خودرو قابلیت این را می د هند که با جاده همسو شوند. تا زمانی که با سرعتی متناسب در جاده حرکت کنید، هیچ احساس آزاردهنده ای نخواهید داشت. در چنین شرایطی از خودرویی با هندلینگ عالی و سواری لذت بخش بهره خواهید برد. عدم احساس ناهمواری های جاده، این احساس را ایجاد می کند که خودروی شما دارای سیستم تعلیق بادی است. تنها افرادی به سمت نسخه های چهارچرخ متحرک گرایش دارند که به آن نیاز دارند ولی در تمامی شرایط آب و هوایی به غیر از مواردی که رانندگی با هیچ خودرویی ممکن نیست، مدل های استاندارد دیفرانسیل عقب دارای ثبات کافی هستند. اگر در محلی خارج از شهر زندگی می کنید ، انتخاب مدل مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک ممکن است منطقی به نظر برسد، ولی نه تنها نباید هزینه های اضافی خرید آن را فراموش کنید، بلکه می بایست هزینه های نگهداری آن را نیز در نظر بگیرید.

مصرف سوخت و هزینه های نگهداری بی ام و سری 3

اختلاف مابین میزان مصرف سوخت اعلام شده از جانب شرکت سازنده و مصرف حقیقی خودرو امری عادی تلقی می شود و یکی از دلایل این اختلاف، احتمالا نوع رانندگی خشن تر با آن است. در مورد

سری 3 این طور به نظر می رسد که بی ام و بیشترین میزان صداقت را از خود نشان داده است. اگر بازهم از مدل 320d به عنوان مثال یاد کنیم، بی ام و اعلام کرده است که مصرف این خودرو 4 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد، در حالی که بنا بر آزمایشات در شرایط نه چندان استاندارد، این میزان 5 لیتر بوده است. اگر بخواهیم دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم، آزمایشات مشابه بر روی خودروهای دیگر مصرف 5 لیتر در هر 100 کیلومتر را نشان داده که نشان از بی میلی آنها برای بهبود این رکورد است. این مطلب نه تنها بی ام و را از نظر طول مسافت قابل پیمایش جلو می اندازد، بلکه نشان دهنده ی هزینه های کمتر آن در بلند مدت است. با وجود ارزش هر یک از محصولات سری3، در صورت تمایل به خرید مدل های دست دوم این خودروها به یاد داشته باشید که قدرت در دستان شماست. به خاطر محبوبیت سری 3، تجهیزات و پشتیبانی همیشه فراهم است (البته نه در ایران).

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دو =

همین حالا با ما تماس بگیرید