جلوگیری از سرقت اتومبیل

جلوگیری از سرقت خودرو

سرقت اتومبیل روز به روز در حال افزایش است. امروزه مدل های مختلفی از خودرو از بنز و بی ام و تا ام وی ام  در خطر سرقت قرار دارند و دزدان در کمترین زمان این کار را انجام می دهند.

چه دستگاهی در سرقت اتومبیل استفاده می شود؟

زمانی است که نوع خاصی از تجهیزات الکترونیکی ویژه ، سیگنال را از کلید گرفته و آن را به گیرنده کسی که در کنار ماشین ایستاده است منتقل می کند.

سرقت بدون کلید خودرو

اگر شما مجبور به فشار دادن یک دکمه در کلیدهای ماشین خود برای وارد کردن ماشین خود هستید، شما در معرض خطر هک کردن نیستید. فقط خودروهایی با یک سیستم ورودی بدون کلید وجود دارد که بتواند به وسیله تجهیزات به اصطلاح “رله” به سرقت رفته باشد.

براساس یک مطالعه که بر روی خودرو ها انجام شده است که 237 اتومبیل بی نظیر را مورد آزمایش قرار داد و 230 خودرو را می توان قفل کرد و از رله استفاده می کنند.
چه مدت طول می کشد تا خودرو را سرقت کند؟ سرقت اتوماتیک بدون کلید ماشین می تواند تنها 20 تا 30 ثانیه طول بکشد.

چگونه از سرقت خودرو خود جلوگیری کنیم ؟

1- کلید های خودرو خود را در جایی مطمئن نگه دارید.

2- از قفل فرمان یا هشدار دهنده اتومبیل استفاده کنید.

3- اگر وسیله نقلیه دست دوم خریداری میکنید حتما کلید های آن را کددهی جدید کنید و کدهای قبلی را پاک کنید.

4- خودرو خود را در مکان های مطمئن پارک کنید.

5- در مرحله آخر اگر سوئیچ و یا ریموت ماشین خود را گم کرده اید حتما به مراکز معتبر و موجه در زمینه کار ساخت سوئیچ و ریموت ، پروگرام و تعریف کلید مراجعه نمایید. تا در صورت بروز  هرگرونه مشکل امنیت خودرو شما دچار مشکل نشود.

تعمیر سوئیچ بی ام و

برای تعمیر و ساخت ریموت و سوئیچ ماشین بی ام و به صفحه ساخت سوئیچ بی ام و بروید.

تعمیر سوئیچ کیا

برای رفع مشکل باز نکردن کلید ماشین کیا به صفحه ساخت سوئیچ کیا بروید.

ساخت سوئیچ در تمامی مناطق تهران

در صورتی سوئیچ و ریموت شما دچار مشکل شد می توانید با مرکز خدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ – افتادن ریموت در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند. در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

همین حالا با ما تماس بگیرید