ساخت سوئیچ فیات – ساخت ریموت فیات

سوئیچ و ریموت فیات

  • ساخت سوئیچ و کددهی ریموت انواع خودروهای فیات
  • ساخت سوئیچ و کددهی انواع مدل های فیات
  •  سوئیچ یدک انواع فیات و ریموت یدک انواع فیات
  • کپی ریموت فیات و سوئیچ یدک فیات
  • ساخت سوئیچ گم شده خودرو بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل
  • ساخت کلید و کددهی ریموت

کددهی و پروگرام سوئیچ فیات

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودرو نگین غرب با مدیریت آقای مهربانی 09124802295 و 44299069 آماده ارائه خدمات ساخت سوئیچ و ریموت فیات و پاک کردن کد سوئیچ خودرو خودتون از هر مدلی  در تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بهره مند می باشد.

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ فیات یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ فیات به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات شبانه روزی و 24 ساعته در سراسر ایران می باشد. این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت فیات ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ فیات در محل، تراش تیغه کلید فیات ، کددهی و پروگرام سوئیچ فیات اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

معرفی خودرو فیات

در دهه ۱۹۵۰ خودروی بسیار محبوب ۵۰۰، با سبکی ایتالیایی، با عنوان “معجزه ایتالیایی”، رنسانس محصولات مصرف‌کنندگان اروپایی لقب داشت .ولی متأسفانه موفقیت فیات در آمریکا فراز و نشیب زیادی داشت. فیات ۱۵۰۰ در دهه ۶۰ طرفداران بسیاری داشت و در اوایل دهه ۷۰ با عرضه فیات ۸۵۰ (اسپایدر و کوپه)، این خودرو در بین دانشجویان کالج محبوب شد. خودروی اسپرت فیات ۱۲۴ طراحی شده توسط پینین‌فارینا، توانست تصویر فیات را در آمریکا زنده نگه دارد، کاری که خودروی دو دیفرانسیل ۱۲۸ و خودروی موتور وسط X1/9 در نهایت، از پس آن بر نیامدند. حتی لانچیا، برند درجه یک مربوط به فیات، به سرعت و پس از معرفی در اواسط دهه ۷۰، از بین رفت. کیفیت نه چندان بالای خودروهای فیات از نظر مشتریان و همچنین عدم توانایی این شرکت در تنظیم تاریخ انتشار خودروهایش، این کمپانی ایتالیایی را مجبور به خروج از بازار آمریکا در سال ۱۹۸۴ کرد.

[ساخت سوئیچ فیات

در سال ۲۰۰۰، جنرال موتورز بخشی از فیات را در اختیار گرفت و این ریسک مشترک را برای تولید نسل جدیدی از خودروهای کوچک و مقرون به صرفه برای اروپایی‌ها، پذیرفت. مشکلات مالی جنرال موتورز، موجب شد تا این شرکت این توافق را لغو کند، اما فیات به طرز هوشمندانه‌ای سرمایه جنرال موتورز را در تکنولوژی جدید انتشار هوا سرمایه‌گذاری کرده بود. با ورشکستگی کرایسلر در سال ۲۰۰۸، فیات این فرصت را پیدا کرد تا به بازار آمریکا بازگردد. در سال ۲۰۰۹ فیات منافعی کنترلی در کرایسلر به گرفت.

فیات ۵۰۰ که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، اولین خودروی نسل جدید فیات بود که به آمریکا راه یافت. خودرویی کماکان وفادار به اجداد خود. ۵۰۰ جدید خودرویی بسیار کوچک، چابک و زیبا است. علاوه بر ۵۰۰ کوپه، ۵۰۰ کانورتیبل و ۵۰۰ آبارت مسابقه‌ای نیز افرادی را که به دنبال خودرویی کوچک و با شخصیت بودند، وسوسه می‌کردند. اخیراً فیات خط تولید خود را با تولید خودروی تمام الکتریکی 500e و خودروی خانوادگی، ۴ در 500L گسترش داده است.


تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =

همین حالا با ما تماس بگیرید