ساخت سوئیچ جک – ساخت ریموت جک

ساخت سوئیچ و ریموت جک

  • ساخت سوئیچ و سوئیچ یدک جک
  • ساخت ریموت و قاب ریموت جک
  • کددهی و برداشتن کد  انواع مدل های جک
  • کپی ریموت جک
  • ساخت سوئیچ گم شده خودرو بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل
  • ساخت کلید و کددهی ریموت
  • باز کردن درب خودرو جک
  • تعریف ریموت و پروگرام سوئیچ جک

اگر سوالی در رابطه با سوئیچ و ریموت دارید بهتر است به صفحه پاسخ سوالات شما نیز نگاهی بیندازید.

کددهی و پروگرام سوئیچ جک

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ جک یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ جک به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات شبانه روزی و 24 ساعته در سراسر ایران می باشد. این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت جک ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ جک در محل، تراش تیغه کلید جک ، کددهی و پروگرام سوئیچ جک اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

ساخت ریموت و سوئیچ جک
ساخت ریموت و سوئیچ جک

معرفی خودرو جک

اگر سابق بر این خودرویی از چین را در کنار رقبای کره‌ای و ژاپنی‌اش قرار می‌دادیم، سبک طراحی و نیز کیفیت مونتاژش این امر را به ما گوشزد می‌کرد که با محصولی پیش‌پاافتاده مواجهیم؛ فرآورده‌ای از یک صنعتگر کم‌تجربه. اما چند سالی است که این روند رفته‌رفته در حال تحول است و سازندگان این کشور یاد گرفته‌اند که هم کپی‌کاران خوبی باشند و هم آموخته‌های نوین طراحی را در محصولاتشان به کار بندند. چنانچه سیر پیشرفت سال‌های اخیر خودروسازان این کشور را رصد کنیم این نکته را درمی بابیم که خط تمایز ساخته‌های نوین این اقلیم با رقبای غربی و آسیایی‌اش به‌تدریج در حال محو شدن است، لااقل از جنبه‌های ظاهری نشانه این امر کاملاً هویداست گرچه به لحاظ عملکرد، فاصله‌ها هنوز بسیار است.

در حال حاضر بازار خودروهای کراس‌اوور کشور به‌طورکلی به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش بالایی آن در تسلط انواع وارداتی می‌باشد که اکثریت آن‌ها بهایی بیش از 100 میلیون تومان دارند. قسم دیگر آن که نمونه‌های مونتاژ داخل را دربر می‌گیرد، زیر سیطره مدل‌هایی است که بیشترشان چینی هستند. این‌طور می‌توان گفت که در نیم دهه اخیر، بازار کراس‌اوورهای زیر 100 میلیونی ایران، کمابیش در اختیار این دسته بوده است. گرچه این مدل‌ها از لحاظ ویژگی‌های آفرودی بسیار ضعیف بوده و تنها از نمایی مشابه با یک SUV بهره می‌گیرند، ولی این امر از اهمیت چندانی برای آن دسته از مشتریان برخوردار نیست که اولویت نخست آن‌ها برای خرید یک محصول ظاهر آن است نه باطنش. البته این گروه در گزینش خود تا حدودی هم محق است زیرا کمتر برایش پیش آمده که برای سیر و سیاحت هم که شده سری به صحرا و بیابان زند! بگذریم.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

همین حالا با ما تماس بگیرید