اپل کارپلی ولوو

اپل کارپلی ولوو

با استفاده از کلیدهای دیجیتالی و تجربه یکپارچه Apple CarPlay ، روش های بیشتری برای استفاده از iPhone در جاده بر روی خودرو ولوو شما وجود دارد. با استفاده از کلیدهای خودرو ولوو ، اکنون می توانید قفل ماشین خود را با iPhone باز کرده و شروع به کار کنید. CarPlay به شما این امکان را می دهد تا هنگام رانندگی با خیال راحت از آنچه در مورد آیفون خود دوست دارید استفاده کنید.

خدمات اپل کارپلی برای ولوو

در خودرو ولوو خود می توانید از قابلیت های اپل کار پلی استفاده کنید . از جمله این خدمات می توان به باز و بسته کردن درب خودرو لوو شما ، روشن کردن خودرو بوسیله تلفن همراه ، راهنمایی دریافت کنید ، تماس گرفتن ، ارسال و دریافت پیام کرده و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.
از دیگر مزایای استفاده از اپل کار پلی در ولوو از جمله مدل XC90 می توان به استفاده از نقشه اشاره نمود. با استفاده از آدرس های ایمیل ، پیام های متنی ، مخاطبین و تقویم ها ، مکان مورد نظر خود را پیش بینی کنید و با داشتن یک نقشه دقیق تر به راحتی مسیر خود را پیدا کنید. شما می توانید از روی صفحه نمایش خودرو ولوو خود مسیر مورد نظر با یک کلیک انتخاب کنید و در سریعترین زمان به مقصد خود برسید.

پیام های خود را می توانید به وسیله سیری SIRI به صورت صوتی ارسال نمایید. این قابلیت در گوشی های آیفون و بوسیله apple carplay انجام می شود و دیگر مجبور نیستید هنگام رانندگی به گوشی آیفون خود نگاه کنید. از دیگر خدمات اپل کارپلی می توان به گوش دادن و پلی کردن موسیقی هایی که در گوشی شما وجود دارد می باشد.

شما می توانید تقویم خود را در حین رانندگی چک کنید و در صورتی که جلسه و یا کار مهمی دارید برنامه خود را به راحتی تنظیم کنید. همچنین تمامی تنظمات ماشین از جمله دستگیره ها ، دکمه ها ، صفحه لمسی را نیز می توانید به راحتی با گوشی خود کنترل کنید.

تماس با نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

همین حالا با ما تماس بگیرید