ساخت سوئیچ ولوو xc90 – ساخت ریموت ولوو xc90

سوئیچ و ریموت ولوو xc90

ساخت سوئیچ ولوو XC90

یکی از محبوب ترین خودرو های ولوو در ایران مدل ولوو XC90 است. ساخت سوئیچ ولوو و ساخت ریموت ولوو برای مدل XC90 از جمله خدمات بسیار سخت است و هزینه زیادی دارد. همچنین نیاز به نیروهای متخصص و لوازم و تجهیزات به روز دارد. برای بعضی از خودرو ها نیاز هست تا خود شرکت سوئیچ یدک تولید کند اما برای بعضی از مدل ها می توان سوئیچ یدک ساخت . شما می توانید قبل از اینکه ریموت خودرو ولووXC90 دچار مشکل شود برای خودرو خود ریموت یدک ساخته تا در صورتی که سوئیچ و ریموت شما گم شد با مشکل روبرو نشوید. کد های مخصوص در ریموت ولوو امنیت خودرو شما را بالا می برند و از آنجایی که این شرکت از جمله بزرگترین خودروسازی ها می باشد امنیت خودرو شما را به طور کامل در این زمینه تضمین می نماید.
نگین غرب با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در زمینه سوئیچ ولوو xc90 می باشد. این مرکز با وجود نیروهای متخصص و لوازم و تجهیزات مناسب با نوع خودرو شما خدماتی را در زمینه سوئیچ و ریموت به شما ارائه می نماید.

  • ساخت سوئیچ و ریموت
  • پروگرام ریموت
  • کددهی سوئیچ و ریموت XC90
  • برداشتن کد سوئیچ و ریموت
  • تراش تیغه کلید
  • باز کردن درب ولووXC90
  • تعریف ریموت
  • تعمیر ریموت
  • تعویض ریموت ولووXC90
  • کپی سوئیچ و ریموت
  • دیاگ و عیب یابی خودروXC90
  • ساخت سوئیچ یدک ولوو XC90

به صورت امداد کلید و در محل شما می باشد تا در صورتیکه سوئیچ و ریموت خودرو شما در دسترس نبود و امکان حرکت دادن خودرو را نداشتید با یک تماس متخصصین ما در کنار شما حضور یابند. تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید تماس با شماره تلفن مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودرو نگین غرب با مدیریت آقای مهربانی 09124802295 و 44299069 می باشد تا در سریعترین حالت در محل خودرو مشکل شما رفع شود.

ساخت سوئیچ ولوو – کددهی ریموت انواع خودروهای ولوو – سوئیچ یدک و ریموت یدک انواع ولوو – کپی ریموت ولوو و سوئیچ یدک ولوو – ساخت سوئیچ گم شده خودرو بدون نیاز به خود خودرو و یا در محل – ساخت کلید و کددهی ریموت – باز کردن درب خودروپروگرام و تعریف ریموت ولوو از جمله تخصصی ترین خدمات در مرکز ما می باشد.

پروگرام ریموت ولوو xc90

مرکز تخصصی نگین غرب اقدام به پروگرام ریموت ولوو مدل xc90 در ایران نمود . متخصصین ما توانسته اند با سال ها تجربه در زمینه ساخت سوئیچ – پروگرام ریموت – سوئیچ یدک – باز کردن درب خودرو با به روزترین لوازم خدمات مورد نظر شما عزیزان را در سریعترین زمان فراهم نمایند. پروگرام ریموت ولوو xc90 در ایران برای اولین بار با وجود تجهیزات مدرن این مرکز ویژه خودروهای لوکس انجام شد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساخت سوئیچ ولوو  xc90 با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در رابطه با خدمات مورد نظر به شما مشاوره داده و براساس آن مناسبت ترین مبلغ را به شما ارائه خواهند داد.

باز کردن درب خودرو ولوو xc90

از خدمات اصلی شرکت می توان به باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ و عیب یابی ریموت خودرو اشاره کرد. این مرکز با 25 سال تجربه تخصصی در زمینه سوئیچ keyless توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. شعار اصلی نگین غرب سرعت در ارائه سرویس و کیفیت بالای خدمات می باشد. متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از روئت مدارک شما درب خودرو شما را در سریعترین زمان باز کرده و در صورت نیاز به خدمات دیگر به شما مشاوره ارائه نموده و خدمات مورد نظر را انجام خواهند داد.

ساخت سوئیچ یدک ولوو xc90

شما می توانید از خدمات مجموعه ما برای ساخت مدل های مختلف سوئیچ و ریموت ولوو برای مدل ولوو xc90 بهره مند شوید. متخصصین ما به روزترین لوازم و تجهیزات سوئیچ و ریموت یدک به شما ارائه می دهند تا در صورتی سوئیچ اصلی خودرو خود را گم کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید دچار مشکل نشده و با استفاده از سوئیچ یدک خودرو خود را جا به جا کنید. همچنین نگین غرب با وجود امداد کلید سیار در تمامی مناطق تهران می تواند در سریعترین زمان در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نماید.

کددهی سوئیچ ولوو xc90

مرکز تخصصی کددهی سوئیچ ولوو xc90 یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ ولوو به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.
این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت ولوو ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ ولوو در محل، تراش تیغه کلید ولوو xc90 ، کددهی و پروگرام سوئیچ ولوو xc90 اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

ساخت سوئیچ ولوو
ساخت سوئیچ ولوو

کددهی و برداشتن کد سوئیچ ولوو Xc90

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ ولوو یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوییچ ولوو XC90 به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.
این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت ولوو ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت کلید ولوو در محل، تراش تیغه کلید ولوو ، کددهی و پروگرام سوئیچ ولوو اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد.
اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.
سوئیچ و ریموت ولوو XC90 اورجینال قیمت بسیار بالایی نسبت به ماشینهای هم رده خود است. بنابراین زمانی که سوئیچ به درستی عمل نمیکند می‌توان از طریق خام نمودن آن و کددهی مجدد به آن، اختلالات را برطرف نمود. برای این کار با استفاده از پروگرام کردن توسط پراگرامر سوئیچ را خام نموده و مجددا کد دهی میکنند و دراختیار مشتری قرار می دهند. 

پروگرام و تعمیر ریموت ولوو

ما با بهترین تجهیزات می توانیم خدمات ساخت ، پروگرام ، کددهی سوئیچ و ریموت، رفع عیوب و برداشتن کد سوئیچ  انواع خودرو ولوو در صورت گم شدن یا مفقود شدن آن در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم . می توان به قابلیت های ریموت ولوو خام و کددهی دوباره بر روی خودروی دیگر اشاره کرد ، پس قبل از مراحل پروگرام ریموت ولوو می بایست کلید کیا کد خورده را با وسایل مخصوص کپی نمود.
اگر خودرو ولوو جدید خریداری کرده اید و نیاز به تعریف ریموت دارید و ایجاد کد جدید دارید. یا قصد کددهی جدید و پاک کردن کدهای قبلی و همچنین تعریف ریموت جدید دارید با ما تماس بگیرید. ما با تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز خود می توانیم به شما کمک کنیم .

باز کردن درب خودرو ولوو

در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو خود را از دست داده اید و امکان باز کردن درب خودرو ولوو را ندارید با مرکز تخصصی نگین غرب تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت امدادی در محل شما در تمامی مناطق تهران و همچنین در تمامی شهرهای ایران حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک خودرو خدمات مورد نظر را به شما ارائه می نمایند. شما می توانید جهت مشاوره با متخصصین ما تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنها استفاده نمایند. کلیه خدمات این مرکز با مناسبت ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

کددهی ریموت ولوو
ریموت ولوو
سوئیچ ولوو XC90

تراش تیغه اضطراری سوئیچ یدک

زمانی که به ساخت ریموت ولوو نیاز دارید باید حتما به مراکز خدمات دهی مراجعه نمایید. در صورتی که این مرکز به تمامی دستگاههای تخصصی مجهز نباشد و کار تراش تیغه به خوبی انجام نشود تیغه خام میماند و شما نیز از این مشکل بی اطلاع هستید. بعد از گذشتن زمان و خالی شدن باطری ریموت از این مشکل مطلع خواهید شد. 
این مسئله باعث می‌شود که خودرو ریموت و کلیس را نشناسد و ریموت و کلیس خام نیز قادر به باز کردن درب و روشن کردن ماشین نیستند. فقط در صورتی که کلید خام تراش خورده باشد میتوان از آن استفاده کرد و درب خودرو را باز کرد. پس در صورت نیاز به کپی سوئیچ و گرفتن سوئیچ یدک به مراکزی مراجعه نمایید که از داشتن تجهیزات کامل و تخصصی تراش کلید به طور یقیین اطمینان پیدا کرده باشید و بعد از تحویل گرفتن سوئیچ یدک حتما از درست بودن آن اطمینان پیدا کنید. 

کپی سوییچ و تراش تیغه ولوو XC90

ریموت و سوییچ های امروزی اکثرا هوشمند و به صورت کیلس هستند و در صورتی که دچار مشکل شوند، خودرو ولوو شما نیاز به سوئیچ و ریموت دارد. سوییچ ولووXC90 جدید را به سیستم کامپیوتر خودرو معرفی کرده تا آن را شناسایی کند. از جمله خدماتی که در مراکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت ولوو انجام می شود می توان به تراش تیغه کلید با تجهیزات مدرن اشاره کرد.

خراب شدن و عیب یابی سوئیچ ولوو

از جمله عمده ترین دلیل خراب شدن سوئیچ ولوو XC90 ، افتادن در آب و زنگ زدگی ، دزدیده شدن و گم شدن  می باشد. به علاوه اگر سوئیچ خود را در معرض رطوبت قرار دهید ممکن است رطوبت به داخل روکش نفوذ کرده و بر روی کیت دستگاه را رسوب آب شکل بگیرد.
شکستگی هم یکی از رایج ترین آسیب کلید مشتریان می باشد.  جنس ریموت و سوئیچ ها بسیار مقاوم و محکم هستند ولی نقاط حساسی در سوییچ قرار دارد که به راحتی با کوچکترین ضربه شکسته می شود. شما با حضور در مراکز معتبر می توانید از محصولات با کیفیت بهره مند شوید و امنیت خودرو خود را تضمین نمایید.

ساخت سوئیچ یدک ولوو XC90

زمانی که در حال استفاده از خودرو هستید و متوجه میشوید که ریموت خود را گم کرده اید، اولین گزینه در زمانی که نیاز به سوئیچ ولوو  و ریموت ولوو در هنگام بروز هر گونه مشکلی از جمله گم شدن، مفقود شدن یا شکستن و خراب شدن آن به ذهن میرسد. 
پیدا کردن یک مرکز معتبر و مطمئن با حضور متخصصین دارای مهارتهای روز ویژه خودروهای هوشمند است. درگذشته تعداد محدودی از خدمات دهندگان در این زمینه وجود داشت و سوئیچ و ریموتهای قدیمی نیز ساده تر از ریموتهای امروزی بودند.
 امروزه، پیشرفت‌های بسیار زیادی در طراحی و ساخت سوئیچ و ریموت ولوو XC90  صورت گرفته است و انواع مختلفی از آن براساس نوع خودرو در بازار وجود دارد. این مسئله بیانگر پیچیده‌ تر شدن فرایند تعویض و ساخت سوئیچ ولوو است. از این رو مهمترین گزینه انتخاب کلید سازی متخصص در زمینه خودرو شما براساس سابقه کار و همینطور تجهیزات و امکانات مراکز معتبر است. 

خام کردن سوئیچ یدک

از دیگر قابلیت های ریموت ولوو XC90، خام کردن و کددهی مجدد بر روی خودروی دیگر می باشد. بنابر این از پروگرام ریموت ولوو که دارای کد قبلی است ، ابتدا باید ریموت قبلی را با تجهیزات مخصوص خام کرده تا با کد دهی بتوان به صورت مجدد از آن استفاده کرد. برخی از ریموت ها قابلیت خام و پروگرام نمودن مجدد را دارا می باشند و یا توانایی آن را دارند که به وسیله پروگرام بر روی یکدیگر کار کنند.
یکی از دیگر مشکلات دسترسی به برد سوئیچ و ریموت است. چسبی که دور تا دور ریموت را پلم کرده است و ابتدا باید قاب ریموت را شکافت تا به ریموت ماشین دسترسی پیدا کنیم. این کار نیاز به تجربه بالایی داشته و هر گونه بی احتیاطی که در این زمینه انجام شود منجر به آسیب دیدن برد ریموت و به خطر افتادن امنیت خودرو می شود.
این مسئله نیز بسیار مهم است که خودروهای دیگر فقط میتوانند یک عدد سوئیچ یدک داشته باشند که در صورت آسیب دیدن سوئیچ باید اقدام به درست کردن مجدد آن نمود. اما با توجه به کددهی خاص خودرو های ولوو هر تعداد سوئیچ و ریموت ه دلخواه ما است با کد مخصوص خودرو کی طراحی می شود.

 به کار بردن ابزار خاص جهت باز کردن درب ولوو

گاها برای مالکین خودرو پیش آمده است که ریموت ولوو خود را داخل خودرو و یا دریا صندوق عقب خودرو جا گذاشته باشند و درب خودرو را بسته و در نیز قفل شده باشد که در این شرایط و عملا دسترسی به سوئیچ یدک ولوو XC90 هم امکان پذیر نسیت، قطعا بازنمودن درب ولوو غیر ممکن است که با فقط ابزار مخصوص امکان پذیر است.  
بدون ریموت یا کلید یا ابزار ، بازکردن درب ولوو به هیچ وجه عملی نیست. در این صورت باید قبل از مراجعه به نیروی های متخصص برای بازکردن درب، روش بازکردن درب را از تعمیر کار سوال کنند. شما می توانید با مراکز تخصصی که در این زمینه فعالیت دارند تماس بگیرید و در صورتی که امکان جا به جایی خودرو خود را ندارید، متخصصین در محل شما حاضر شده و بعد از روئت مدارک شما اقدام به باز کردن درب خودرو می نمایند. این خدمات نیاز به ابزار ویژه ای دارد تا به خودرو شما آسیبی وارد نشود و در سریعترین زمان مشکل شما حل شود.

نشانه های ضعف باتری ریموت کنترل ولوو XC90

عمل تعویض باتری ریموت کنترل ها حال چه از نوع شارژی باشند چه غیر شارژی معمولا وقت گیر و نیاز به دقت دارد، پس توصیه ما این است که قبل از اینکه باتری عملا غیر قابل استفاده شود و شما را در موقعیتی ناخوشاآیند قرار دهد به فکر شارژ یا تعویض باتری سوئیچ خود در فرصتی مناسب باشید. شما میتوانید به راحتی متوجه شوید که چه زمانی باتری ریموت خودرو نیاز به تعویض یا شارژ دارد.

تعویض باتری ریموت ولوو

می‌توان گفت تعویض باتری های غیرقابل شارژ ریموت های خودروهای ولوو XC90 آسان تر و به زبان ساده کم دردسر از مدل‌‌های قابل شارژ آن می‌باشند، برای تعویض باتری مدل‌های شارژی نیاز به تخصص و دقت فراوان داریم اما در نوع ساده‌ی آن یعنی باتری‌های غیر شارژی احتیاجی به تخصص آنچنان نیست. در صورت یادگیری مراحل و نحوه‌ی انجام اینکار خود مالکین به راحتی قادر به تعویض باتری سوئیچ ماشین خود خواهند بود.
گام نخست جهت تعویض باتری ریموت‌های غیر شارژی این است که ضامن نگه دارنده که دارای حالتی فنری ست را فشار دهید، بعد تیغه‌ای را تحت عنوان تیغه‌ی اضطراری مشاهده خواهید کرد، آن تیغه را خارج نموده سپس می‌توانید یک پیچ‌ گوشتی یا یک فازمتر مناسب با اندازه‌ی فضای ریموت بین کاور و بدنه ریموت به صورت اهرم قرار دهید و درپوش ریموت را خارج کنید‌.

قابلیت و اطمینان سیستم کی لس استارت ولوو

شرکت خودرو سازی ولوو از اطمینان بسیار بالایی که به امنیت خودرو در برابر سرقت و دزدیده شدن دارد با طراحی مجهز سیستم کی لس است. سیستم کی لس ولوو یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین سیستم الکتریکی و برقی برای خودرو ولوو است. کی لس استارت ولوو از نظر ایمنی و همچنین قابلیت اطمینان و اعتماد بسیار به این خودرو را داده است و نیز ایمنی را افزایش داده است.
دیگر سارقین خودروها نمی‌توانند با ابزارهای قدیمی، درب خودروها و همچنین امنیت آنها را به خطر اندازند و نیز سارق تا زمانی که به سوئیچ خودروی شما نزدیک شود، نخواهد توانست که کدهای آنها را به دست آورد. پس شما باید در نگهداری سوئیچ خود بسیار با دقت و با هوش باشید. اگر از سوئیچ خودروی خود به درستی نگهداری کنید و نیز جای آن امن باشد، از نظر دزدی امنیت خودرو بسیار بالا است.

یکی دیگر از آپشن هایی که در سیستم کی لس استارت خودروی ولوو موجود است، وجود چراغ‌هایی زیبا به زیر دستگیره‌های درب خودرو است. کارکرد این چراغ‌ها به صورت یک نشان دهنده است و زمانی که سیستم کی لس فعال است و کار می‌کند، روشن خواهد شد که نشان دهنده فعال شدن سیستم کی لس است. علاوه بر کارایی این سیستم، چراغ‌ها منظره زیبایی را برای خودرو ولوو درست کرده است.

قیمت ساخت سوئیچ ولووXC90

قیمت هر کدام از مدل های سوئیچ و ریموت براساس مدل های خودروی ولوو و خدمات مورد نظر متفاوت است . برای اطلاع از قیمت ها شما می توانید با متخصصین ما تماس گرفته و بعد از مطرح کردن مشکل خود از خدمات ما با مناسبت ترین قیمت بهره مند شوید.
در صورتی که شما به خدمات ما نیاز دارید مراحل به این صورت می باشد که شما خودرو ولوو خود را به نمایندگی مرکز تخصصی نگین غرب در آجودانیه، مرزدارانو یا سعادت آباد برده یا اگر  سوئیچ خود را گم کرده اید با تماس با ما متخصصین سیار ما در تمامی مناطق، در محل شما حاضر شده و خدمات لازم را به شما ارئه خواهند کرد.
این مرکز با بهترین و به روزترین دستگاه ها کلید شما را در کمترین زمان تعمیر یا کپی کرده و در اختیار شما قرار می دهد . تمامی اجناس اصلی  و درجه یک می باشند با تضمین در ارائه خدمات یه صورت تمام وقت.

معرفی ولوو

خودرو سازی ولوو که با برند تجاری VOLVO شناخته می شود یک شرکت خودرو سازی سوئدی است که مقر آن در Hisingen در Gothenburg سوئد است.شرکت ولوو ۳۱،۴۱۶ کارمند در سراسر دنیا دارد که از سال۲۰۱۵، ۶۱.۴ ٪ این تعداد کارمند در سوئد متمرکز شده است.شرکت ولوو از سال ۲۰۱۰ توسط شرکت Geely Holding Group چین که یک شرکت چند ملیتی تولید کننده خودرو چینی است خریداری شد. شرکت ولوو به عنوان یکی از زیر مجموعه های Ball Bearing،SKF  در سال ۱۹۲۷ تاسیس شد زمانی شرکت SKF در سال ۱۹۳۵  سازمان بورس استکهلم اقدام به فروش سهام خود کرد تقریبا تمام سهم خود را فروخت.

شرکت خودرو سازی ولوو اقدام به ساخت وسایل نقلیه سواری در کلاس های اسپرت ، استیشن و سدان خانوادگی کرد،بزرگترین بازار این خودرو ساز با بیش از ۲۳۰۰ فروشنده بومی و ۱۰۰ شرکت فروش بین المللی به ترتیب در کشورهای چین ، ایالات متحده،سوئد و کشورهای اتحادیه اروپا است.در سال ۲۰۱۵ ولوو برای اولین بار از تاریخ تاسیس این شرکت به فروش نیم میلیون دستگاه خودرو سواری بعد از ۸۳ سال دست یافت.شرکت ولوو در جولای ۲۰۱۷ اعلام کرد این شرکت خودرو سازی بعد از سال ۲۰۱۹ تمامی خودروهای خود را به صورت الکتریکی و یا هیبرید به بازار عرضه می کند.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

همین حالا با ما تماس بگیرید