تعمیر سوئیچ خودرو

مشکلات سوئیچ و ریموت

یک مرکز تخصصی قادر خواهد بود با مشکلات مکانیکی قفل خودرو مانند سوئیچ و ریموت خودرو آسیب دیده و شکسته کمک کند، اگر سوئیچ گیر کرده و باز نخواهد شد و همچنین می تواند هرگونه خدمات دیگر نیز در رابطه با کلید و سوئیچ خودرو شما ارائه نماید.

سوئیچ درب خودرو مسدود شده یا گیر کرده است
کلید درب خودرو آسیب دیده / خراب است
ریموت و سوئیچ  درب خودرو چسبیده است
کلید خودرو را جایگزین کنید یا سوئیچ جدید و مناسب را انتخاب کنید
تعمیرات و تعویض سوئیچ اتومبیل
سوئیچ و ریموت درب شکسته / معیوب
سیستم قفل مرکزی کار نمی کند
سوئیچ و ریموت خودرو آسیب دیده / شکسته و نیاز به تعمیر و نگهداری:

اگر سوئیچ و ریموت وسیله نقلیه شما دچار مشکل شده است ، مرکز تخصصی نگین غرب قادر به حذف کلید معیوب و تعمیر آن می باشد.

تعویض و کددهی کلید خودرو

در صورتی که سوئیچ درب خودرو پس از تعمیر تعمیر آسیب دیده باشد و یا خودرو شما نیاز به پاک کردن کد و ایجاد کد جدید داشته باشد در سریعترین زمان شما می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

هزینه آن برای تعمیر قفل اتومبیل چقدر است؟

میزان مشخصی برای تعمیر سوئیچ و ریموت شما وجود ندارد زیرا مشکلات متفاوت بوده و همچنین نوع خودرو ها نیز متفاوت می باشد. برای این کار شما باید با متخصصین ما تماس گرفته تا با توجه به نیاز شما،  خدمات مورد نظر به شما ارائه شود.

ساخت سوئیچ در تمامی مناطق تهران

در صورتی سوئیچ و ریموت شما دچار مشکل شد می توانید با مرکز خدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ – افتادن ریموت در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند. در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =

همین حالا با ما تماس بگیرید