ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا

اگر نیاز به خدمات ساخت ریموت هیوندا، پروگرام سوئیچ هیوندا، ساخت ریموت یدک، ساخت ریموت گمشده، ساخت اسمارت کی در مرکز تخصصی ما و یا در محل خود را دارید با مرکز نگین غرب تماس بگیرید.

نگین غرب به صورت تخصصی در زمینه سوئیچ و ریموت فعالیت دارد. این مرکز دارای 20 سال سابقه کار در زمینه ساخت ریموت مدل های مختلف هیوندا می باشد. همچنین شما می توانید از خدمات دیگر این مرکز در زمینه ریموت و سوئیچ هیوندا نیز بهره مند شوید.

پروگرام ریموت هیوندا

مرکز تخصصی نگین غرب دارای متخصصین مجرب و لوازم و تجهیزات مناسب برای ارائه خدمات پروگرام ریموت هیوندا می باشد.  پروگرام ریموت ، کددهی به ریموت ، ساخت کلید هیوندا، ساخت سوئیچ یدک برای انواع مدل های هیوندا سانتافه، ساخت سوئیچ هیوندا سوناتا،ساخت ریموت آزرا، آوانته، النترا، اکسنت از خدمات دیگر این مرکز می باشد.

مراجعه به مراکز نا معتبر موجب به خطر افتادن امنیت خودرو شما می شود. با مراجعه به مراکز معتبر از علاوه بر زمان و هزینه امنیت خودرو خود را تضمین نمایید.  اگر سوالی در رابطه با سوئیچ و ریموت دارید بهتر است به صفحه پاسخ سوالات شما نیز نگاهی بیندازید.

کددهی و برداشتن کد سوئیچ هیوندا

مرکز تخصصی کددهی ریموت هیوندا  یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا کددهی و برداشتن کد سوئیچ هیوندا  به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.

این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت هیوندا ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ هیوندا در محل، تراش تیغه کلید هیوندا ، کددهی و پروگرام سوئیچ هیوندا اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد.

تعمیر سوئیچ و ریموت هیوندا

در صورتی که سوئیچ و یا ریموت هیوندا شما دچار مشکل شده باشد، شما می توانید آن را تعمیر کنید. اگر ریموت شما هم مشکلات زیر را دارد برای تعمیر ریموت هیوندا خود با ما تماس 09124802295 بگیرید.

  • آب خوردگی یا آسیب فیزیکی: اگر ریموت به دلیل آب خوردگی یا ضربه آسیب دیده باشد.
  • عدم عملکرد: اگر سوئیچ یا ریموت کار نمی‌کند و قادر به باز کردن یا بستن درب‌ها نیست.
  • قطع و وصلی: اگر ریموت به صورت موقتی کار می‌کند و گاهی اوقات کار نمی‌کند.
  • ضعف سیگنال: اگر فاصله عملکرد ریموت کاهش یافته و نیاز به نزدیک شدن بیشتر به خودرو دارد.
  • خرابی دکمه‌ها: اگر دکمه‌های ریموت خراب یا فرسوده شده‌اند و به درستی عمل نمی‌کنند.

باز کردن درب خودرو هیوندا

در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو خود را از دست داده اید و امکان باز کردن درب هیوندا را ندارید با مرکز تخصصی نگین غرب تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت امدادی در محل شما در تمامی مناطق تهران و همچنین در تمامی شهرهای ایران حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک خودرو ، درب خودرو شما باز کرده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه می نمایند. شما می توانید جهت مشاوره با متخصصین ما تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنها استفاده نمایند. کلیه خدمات این مرکز با مناسبت ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

سوئیچ و ریموت هیوندا
سوئیچ و ریموت هیوندا

خراب شدن و عیب یابی ریموت هیوندا

از جمله عمده ترین دلیل خراب شدن سوئیچ ها افتادن در آب و زنگ زدگی ، دزدیده شدن و گم شدن  می باشد. به علاوه اگر سوئیچ خود را در معرض رطوبت قرار دهید ممکن است رطوبت به داخل روکش نفوذ کرده و بر روی کیت دستگاه را رسوب آب شکل بگیرد.

شکستگی هم یکی از رایج ترین آسیب کلید مشتریان می باشد.  جنس ریموت و سوئیچ ها بسیار مقاوم و محکم هستند ولی نقاط حساسی در سوییچ قرار دارد که به راحتی با کوچکترین ضربه شکسته می شود. شما با حضور در مراکز معتبر می توانید از محصولات با کیفیت بهره مند شوید و امنیت خودرو خود را تضمین نمایید.

سوئیچ هیوندا سانتافه

ساخت ریموت یدک هیوندا

ساخت سوئیچ یدک برای خودرو هیوندا ممکن است در موارد زیر ضروری باشد:

  1. گم شدن یا دزدیده شدن سوئیچ اصلی: اگر سوئیچ اصلی خودرو گم شود یا دزدیده شود، ساخت سوئیچ یدک ضروری است تا بتوانید از خودرو استفاده کنید.
  2. ایجاد سوئیچ اضافی برای اعضای خانواده: اگر چند نفر از اعضای خانواده به استفاده از خودرو نیاز دارند، داشتن سوئیچ یدک برای هر یک از آن‌ها مفید است.
  3. پشتیبان در مواقع اضطراری: داشتن یک سوئیچ یدک می‌تواند در مواقع اضطراری که سوئیچ اصلی کار نمی‌کند یا گم شده، بسیار کارآمد باشد.
  4. آسیب دیدن سوئیچ اصلی: اگر سوئیچ اصلی آسیب ببیند یا خراب شود، داشتن یک سوئیچ یدک می‌تواند مشکل را موقتاً حل کند تا سوئیچ اصلی تعمیر یا تعویض شود.
  5. فروش خودرو: هنگام فروش خودرو، داشتن یک یا چند سوئیچ یدک می‌تواند ارزش خودرو را افزایش دهد و اطمینان بیشتری به خریدار بدهد.
  6. نگهداری و امنیت: داشتن یک سوئیچ یدک در مکانی امن می‌تواند از بروز مشکلات ناشی از گم شدن یا خراب شدن سوئیچ اصلی جلوگیری کند.

به طور کلی، ساخت سوئیچ یدک می‌تواند به شما کمک کند تا در مواقع ضروری یا شرایط خاص بدون دغدغه از خودرو استفاده کنید.

ساخت سوئیچ هیوندا
ساخت ریموت هیوندا

ساخت ریموت انواع مدل هیوندا

ما تمام خدمات مورد نیاز شما را برای سوئیچ و ریموت انواع مدل های هیوندا انجام می دهیم.

ما با بهترین تجهیزات می توانیم کلیه خدمات ساخت ، پروگرام ، کددهی سوئیچ و ریموت، رفع عیوب و برداشتن کد سوئیچ را برای انواع خودرو هیوندا در صورت گم شدن یا مفقود شدن آن در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم .

  • هیوندا آی 10
  • هیوندا آی 20
  • هیوندا اکسنت
  • هیوندا النترا
  • هیوندا آی 30
  • هیوندا آی 40
  • هیوندا سوناتا
  • هیوندا آزرا
  • هیوندا ولستر
  • هیوندا جنسیس کوپه
  • هیوندا وراکروز
  • هیوندا سانتافه
  • هیوندا توسان

اگر خودرو هیوندا جدید خریداری کرده اید و نیاز به تعریف ریموت دارید و ایجاد کد جدید دارید. یا قصد کددهی جدید و پاک کردن کدهای قبلی و همچنین تعریف ریموت جدید دارید با ما تماس بگیرید. ما با تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز خود می توانیم به شما کمک کنیم .

قیمت ساخت ریموت هیوندا

ز آنجایی که خدمات در رابطه با سوئیچ و ریموت براساس نوع و مدل ماشین، نوع مشکلات سوئیچ و ریموت و … متفاوت می باشد و ما نیاز به داشتن اطلاعات کافی در این زمینه داریم. از ارائه قیمت دقیق در سایت معذوریم.

شما می توانید با شماره 09124802295 تماس گرفته و با دادن اطلاعات کافی در رابطه با مشکل و مدل خودرو هیوندا خود قیمت لازم را دریافت کنید.

راه های تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس :  26154238-22297397-09124802295

شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب
شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 دیدگاه دربارهٔ «ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا»

  1. برای پروگرام سوئیچ هیوندا و سوئیچ یدک شما شهرستان هم تشریف میارید؟ هزینش چقدر میشه؟

همین حالا با ما تماس بگیرید