ساخت سوئیچ ام جی – ساخت ریموت ام جی

ساخت سوئیچ و ریموت ام جی MG

  • ساخت کلید اهنی ام جی
  • پاک کردن ریموتهای گمشده
  • باز کردن در بسته در محل
  • تعویض قاب وباطری جدید
  • کددهی تمامی خودروهای ام جی
  • ساخت سوئیچ ام جی
  • کددهی ، پروگرام و تعریف ریموت MG
  • ساخت ریموت ام جی

ساخت سوئیچ ام جی

مراحل ساخت ریموت ام جی برای این دسته با توجه به تنوع محصول بسیار پیچیده می باشد ، این تفاوت ها موجب شده تا ساخت سوئیچ و ریموت ام جی یکی از پیچیده ترین خدمات می باشد و در صورت انتخاب نیروی متبحر شما در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کرده اید.
اگر کلید خودرو ام جی خود را گم کرده اید در سریعترین زمان ممکن اقدام به حذف آن کرده و برای آن سوئیچ و ریموت جدید تعریف کنید. برخی از مدل های خودرو دارای کلید هایی می باشند که کد ندارند. اما امروزه خودروهای دارای سیستم ایموبلایزر می باشند. نگین غرب خدمات تراش تیغه انواع مدل سوئیچ و ریموت ام جی را انجام داده و آنها را برای خودرو شما معرفی می نماید. شما می توانید باطری و یا قاب ریموت ام جی خود را تعویض کنید. با تماس با مرکز ما می توانید از خدمات ما در زمینه باتری و قاب ریموت و قیمتها اطلاع پیدا کنید.

کددهی و پروگرام سوئیچ ام جی

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ ام جی یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ ام جی به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات در سراسر ایران می باشد. این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت ام جی ارائه دهد. 
از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ ام جی در محل، تراش تیغه کلید ام جی ، کددهی و پروگرام سوئیچ ام جی اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

باز کردن درب خودرو ام جی

در صورتی که ریموت و سوئیچ خودرو ام جی خود را از دست داده اید و امکان باز کردن درب خودرو ام جی را ندارید با مرکز تخصصی نگین غرب تماس بگیرید. متخصصین ما به صورت امدادی در محل شما در تمامی مناطق تهران و همچنین در تمامی شهرهای ایران حاضر شده و بعد از مشاهده مدارک خودرو خدمات مورد نظر را به شما ارائه می نمایند. شما می توانید جهت مشاوره با متخصصین ما تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنها استفاده نمایند. کلیه خدمات این مرکز با مناسبت ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.


تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

همین حالا با ما تماس بگیرید