تعمیر سوئیچ خودرو

تعمیر سوئیچ خودرو

1 –  ریموت کنترل دزدگیر از کار افتاده ، چه باید کرد ؟

در اغلب موارد باتری آن تمام شده است . نشانه آن اینست که چراغ کوچک (L.E.D) روی قاب ریموت کنترل یا بسیار ضعیف روشن میشود یا اصلا روشن نمیشود . ناچارا باید باتری ریموت را تعویض کنید .

برای اینکه باتری ریموت ناگهانی از کار نیفتد و به اصطلاح دستتان را در پوست گردو نگذارد لازم است همیشه پس از تعویض باتری تاریخ آنرا یادداشت کنید تا در فرصت مناسب ( بین 6 تا 12 ماه )نسبت به تعویض مجدد آن اقدام نمائید .

احتمال های بعدی قطعی مدار ویا لحیم سردی میباشد . در اینصورت باید مدار برد ریموت به شکل مناسبی لحیم کاری مجدد گردد . در صورتیکه از الکترونیک سررشته ندارید حتما اینکار را به اشخاص وارد بسپارید.

در داخل قاب ریموت یک عدد (L.E.D) دیگر هم وجود دارد که غالبا در معرض دید نیست . سوختن یا قطعی مدار آن نیز میتواند احتمال بعدی برای مشکل شما باشد.

درصورتیکه آی.سی ریموت سوخته یا کریستال اسیلاتور آن بر اثر ضربه ( مثلا افتادن ریموت بزمین ) از کار افتاده باشند ، حتما به اشخاص وارد مراجعه نمائید .

2 –  برد ریموت کنترل کم شده است ، چه باید کرد ؟

باتری را چک کنید ، باتری ضعیف از توان فرستنده ریموت کم میکند . در برخی از ریموت ها یک آنتن کوچک تلسکوپی تعبیه شده است . قطعی و لحیم سردی پایه آنتن ، موجب افت ناگهانی و دایم برد ریموت و حالت اتصالی آن موجب نوسانات برد ریموت میشود . خود دستگاه دزدگیر هم که نصاب آنرا در اتومبیل نصب نموده دارای آنتن است . جابجایی دزدگیر (شل شدن و افتادگی از محل اولیه) میتواند موجب افت برد ریموت گردد.

بعضی افراد ناوارد عقیده دارند با چسباندن و متصل کردن سیم آنتن دزدگیر به بدنه اتومبیل برد آن افزایش میابد . شاید در بعضی از دستگاه ها ابتدا چنین حالتی را ببینیم ولی حتما بعد از مدتی برد ریموت کنترل افت پیدا میکند . از چنین کاری پرهیز کنید یا در اسرع وقت آنرا از اینحالت خارج کنید .

در دزدگیرهای تصویری آنتن همیشه در معرض دید است و باید از داخل اتاق اتومبیل به شیشه جلو ، بالای سر راننده نصب و فیش آن همیشه وصل باشد . از هرگونه دستکاری و جابجایی آن بپرهیزید.

3 –  ریموت کنترل در آب افتاده و خیس شده ، چه باید کرد ؟

درصورتیکه ریموت خیس شده و یا در آب افتاده است از زدن دکمه های آن اجتناب کنید. زیرا موجب سوختن آن میشود. دراین حالت ریموت را در جایی خشک قرار دهید تا کاملا از درون و بیرون خشک گردد سپس میتوانید از آن استفاده کنید . اگر عجله دارید میتوانید بوسیله یک آچار ساعتی قاب ریموت را باز کرده و به سادگی داخل آنرا با یک سشوار خشک کنید .

4 –  یکی از ریموت های دزدگیر دیگر قابل استفاده نیست ، چه باید کرد ؟

گاهی بدلایل مختلف از قبیل شکسته شدن ، مفقود شدن یا سوختن و … یکی از ریموت ها را از دست میدهیم .

در اینصورت باید یک ریموت جدید جایگزین آن شود . برای اینکار فقط به نمایندگی یا نصاب مربوطه یا یک نصاب مجرب مراجعه نمائید .

5-  در صورتیکه هردو ریموت از دست رفته باشد ، چه باید کرد ؟

در اینصورت هم  فقط به نمایندگی یا نصاب مربوطه یا یک نصاب مجرب مراجعه نمائید .

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفده =

همین حالا با ما تماس بگیرید