سوئیچ بی ام و سری 6 – ریموت بی ام و سری 6

خدمات سوئیچ بی ام و سری 6

ساخت سوئیچ بی ام سری 6

نگین غرب با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به شما عزیزان به صورت امداد کلید و در محل شما می باشد تا در صورتیکه سوئیچ و ریموت خودرو شما در دسترس نبود و امکان حرکت دادن خودرو را نداشتید با یک تماس متخصصین ما در کنار شما حضور یابند. مرکز تخصصی نگین غرب آماده ارائه ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و  ، ساخت کلید یدک بی ام و سری 6 و پروگرام ریموت این خودرو می باشد. متخصصین ما می توانند  در سریعترین زمان سوئیچ ، ریموت و کلید یدک خودرو بی ام و سری 6 را به شما تحویل دهند. تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید تماس با شماره تلفن مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودرو نگین غرب با مدیریت آقای مهربانی 09124802295 و 44299069 می باشد تا در سریعترین حالت در محل خودرو مشکل شما رفع شود.

نمونه های بیشتر از ( ساخت سوئیچ بی ام و ) را ببینید

پروگرام ریموت بی ام و سری 6

برای داشتن ریموت و سوئیچ با کیفیت باید به مراکز با تجربه بالا مراجعه کرد و اطمینان داشت که نیروهای متخصص در زمینه ساخت سوئیچ و ساخت ریموت هستند. شما می توانید در سایت ما نمونه هایی از خدمات با کیفیت در زمینه پروگرام سوئیچ بی ام و سری 6 را مشاهده نمایید.کیفیت سوئیچ های نگین غرب تضمین شده می باشد.

باز کردن درب خودرو بی ام و سری 6

از خدمات اصلی شرکت می توان به باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ و عیب یابی ریموت خوردو اشاره کرد. این مرکز با 25 سال تجربه تخصصی در زمینه سوئیچ keyless توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. شعار اصلی نگین غرب سرعت در ارائه سرویس و کیفیت بالای خدمات می باشد. متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از روئت مدارک شما درب خودرو شما را در سریعترین زمان باز کرده و در صورت نیاز به خدمات دیگر به شما مشاوره ارائه نموده و خدمات مورد نظر را انجام خواهند داد.

ساخت سوئیچ یدک بی ام و سری 6

شما می توانید از خدمات مجموعه نگین غرب برای ساخت مدل های مختلف سوئیچ و ریموت بی ام و برای مدل بی ام و سری 6 بهره مند شوید. متخصصین ما به روزترین لوازم و تجهیزات سوئیچ و ریموت یدک به شما ارائه می دهند تا در صورتی سوئیچ اصلی خودرو خود را گم کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید دچار مشکل نشده و با استفاده از سوئیچ یدک خودرو خود را جا به جا کنید. همچنین نگین غرب با وجود امداد کلید سیار در تمامی مناطق تهران می تواند در سریعترین زمان در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نماید.

پروگرام ریموت اورجینال بی ام و سری 6 در بزرگترین و مجهزترین مرکز ساخت سوئیچ خودرو در تهران در مجتمع خودرویی البرز اجودانیه

کددهی سوئیچ بی ام و سری 6

مرکز تخصصی کددهی سوئیچ بی ام و سری 6 یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ بی ام دبلیو به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.

این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت بی ام و ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ بی ام و در محل، تراش تیغه کلید بی ام دبلیو ، کددهی و پروگرام سوئیچ بی ام و اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

معرفی بی ام و سری 6

بی ام و – BMW – یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس می باشد. بی ام و سری 6 دارای 4 مدل با کدهای 630کروک ، 630 کوپه ، 640 کوپه و 650 گرن کوپه میباشد که از سال 2010 در این کارخانه تولید می شود.

پس از احیای دوباره سری 6 در زمانی نزدیک به یک دهه پیش، این کانورتیبل بزرگ ب‌ام‌و همواره یک جایگاه حسادت‌برانگیز در دنیای خودرو اشغال کرده که کمتر رقیب مستقیمی برای آن پیدا می‌شود. جایی که مرسدس‌بنز کلاس S کابریولت با قیمتی به مراتب بالاتر عرضه می‌شود و کلاس E نیز در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. همچنین مرسدس SL صندلی عقب ندارد و قیمت مدل سقف‌باز پورشه 911 کاررا هم چندان قابل‌مقایسه نیست. در واقع، فورد موستانگ و شورولت کامارو علی‌رغم قیمتی که دارند، یکی از نزدیک‌ترین رقبای سری 6 محسوب می‌شوند.

امّا مطمئناُ مدل‌های ارزان‌تر و خشن‌تر امریکایی، از نظر طراحی داخلی، نمی‌توانند حتی به گرد پای ب‌ام‌و برسند. در واقع، می‌توان تا آنجا پیش رفت که کابین 640i را بهترین مکان در بین محصولات ب‌ام‌و بدون استفاده از نشان «آلپینا» دانست. بیشتر از همه، یک روکش چوبی جلب‌توجه می‌کند که بر روی کنسول اعمال شده است. این پوشش که ب‌ام‌و آن را “Fineline” معرفی می‌کند، در دوره‌ای که بسیاری از خودروها در استفاده از انواع مختلف فیبرکربن در کابین‌هایشان افراط می‌کنند، حال و هوایی تازه و مدرن ایجاد کرده است. همانند سایر مدل‌های گرند تورینگ، صندلی‌های عقب این خودرو نیز فضای چندان زیادی برای پاها ندارند. شاید اگر سقف خودرو جمع شده باشد، شرایط برای ورود و خروج سرنشینان عقب راحت‌تر باشد. در مورد سر و صدای داخل کابین، و به‌ویژه در زمانی که سقف در سر جای خود قرار گرفته، ب‌ام‌و دست‌کمی از موستانگ GT کانورتیبل ندارد و میزان نویز در سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت برابر ۶۸ دسی‌بل اندازه‌گیری شده است. این در حالی است که موستانگ یک گیربکس دستی نیز در اختیار قرار می‌دهد. امّا اگر می‌خواهید در سری 6 یک پدال کلاچ داشته باشید، باید به سراغ یک M6 بروید.در غیر این صورت، خودروی شما برای انتقال قدرت از یک سیستم آشنا و فوق‌العاده گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF استفاده می‌کند که توسط پدل‌ها یا انتخاب دنده الکترونیک ب‌ام‌و کنترل می‌شود. گیربکس ZF که گشتاوری معادل ۴۴۷/۴ نیوتن‌متر از یک موتور توربوی شش سیلندر با قدرت ۳۱۵ اسب‌بخار در اختیار دارد، آن را به چرخ‌های عقب هدایت می‌کند. در نتیجه، سری 6 می‌تواند در عرض ۱۳/۶ ثانیه مسیری به طول یک‌چهارم مایل را کامل کند و شتابی برابر ۴/۹ ثانیه در رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. این آمار به ترتیب ۰/۸ و ۰/۳ ثانیه عقب‌تر از مدل دو توربوشارژر V-6 مرسدس SL400 هستند که قبلاً تست شده است. این در حالی است که مدل مرسدس‌بنز قدرتی به میزان ۳۲۹ اسب‌بخار و گشتاوری معادل ۴۸۰ نیوتن‌متر در دسترس داشته است. همچنین عملکرد ب‌ام‌و 640i در این زمینه‌ها نسبت به مدل با گیربکس دستی موستانگ GT به ترتیب، به اندازه ۰/۴ و ۰/۲ کُندتر است.شاید اندک مشتریانی در بازار خودرو پیدا شوند که بخواهند در مورد خرید یکی از مدل‌های سری 6، موستانگ یا کامارو تصمیم‌گیری کنند. احتمالاً چنین فردی ترجیح می‌دهد که هر دو مدل را خریداری کند تا هم طبع علاقه‌مند به خودروهای امریکایی خود را پاسخ دهد و هم به دلایل دیگر، طعم داشتن یک ب‌ام‌و را نیز بچشد.

موستانگ و کامارو از نظر ارزش در مقابل پولی که برای آنها پرداخت می‌شود، مطمئناً در سطح بسیار بالاتری نسبت به ب‌ام‌و قرار دارند. در واقع، این مدل بزرگ ب‌ام‌و در هیچ زمینه‌ای، از یک شرایط استثنایی برخوردار نیست. یک مدل بنز با قیمتی قابل‌مقایسه با سری 6، برای مسافرت‌های طولانی دارای یک شرایط راحت‌تر و مناسب‌تر است. همچنین در میان محصولات دیگر ب‌ام‌و، مدل M235i در زمینه هندلینگ و به‌ویژه در اعتماد به نفس سیستم فرمان، شرایط بسیار خوبی دارد. اگر هم بخواهیم، بازه قیمت مدل‌ها را فراتر ببریم، مدل 911 را می‌توانیم مثال بزنیم که شرایط راحت‌تر و هیجان‌انگیزتری در اختیار قرار می‌دهد.

خودروی تست‌شده در اینجا که با پکیج M اسپورت ب‌ام‌و همراه است، شرایط اسپورتی زیادی را فراهم کرده است. با این حال، وزن ۲ تُنی 640i اندکی برای موتور توربوی شش سیلندر سنگین به نظر می‌رسد. در تست لغزش در پیچ، مدل بزرگ سری 6 با استفاده از تایرهای گرند تورینگ تابستانی، چسبندگی‌ای به میزان 0.86 g از خود نشان می‌دهد. این در حالی است که در همین تست، مدلی مانند شورولت مالیبو همین عملکرد را با استفاده از تایرهای تمام‌فصل داشته است. علاوه بر این، سواری با 640i اندکی سخت و خشونت بار است و این موضوع، حتی در مسیرهای صاف و هموار نیز احساس می‌شود. البته کافی است تا حالت «کامفورت پلاس» را فعال کنید تا به مسئله «کیفیت سواری» در سیستم تعلیق رسیدگی شود.شاید بسیاری از علاقه‌مندان تنظیمات ویژه سیستم‌ تعلیق ب‌ام‌و را ترجیح دهند، ولی ب‌ام‌و 640i اتومبیلی است که برای افراد خاص ساخته شده است؛ کسانی که کمتر در داخل مدل‌هایی مانند کامارو یا موستانگ دیده می‌شوند و احتمالاً حالت «کامفورت پلاس» را ترجیح خواهند داد.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

همین حالا با ما تماس بگیرید