ساخت سوئیچ بی ام و x4 – ساخت ریموت بی ام و x4

سوئیچ و ریموت بی ام و x4

مرکز تخصصی نگین غرب افتخار دارد در زمینه ساخت سوئيچ یدک ، ساخت سوئیچ BMW , ساخت ریموت bmw , ساخت سوئیچ بی ام و , تعریف ریموت bmw , پروگرام ریموت کیلس بی ام دبلیو ، پروگرام سوئیچ کیلس bmw ,پروگرام ریموت کیلس بی ام و ، کددهی ریموت بی ام و ماشین های خارجی مانند X4 و 328i , 320i , X6 و تمامی مدل های bmw در خدمت هموطنان عزیز باشد. کپی سوئیچ بی ام و تمامی برند های موجود از خدمات اصلی ایران آنلاک می باشد.

ساخت سوئیچ یدک بی ام و x4

بیشترین میزان واردات خودروی ب ام و در شهریور ماه امسال مربوط به مدل‌ X4 بوده است؛ بطوریکه در این بازه زمان از ۲۶۹ بی ام و وارد شده ۱۴۴ دستگاه مربوط به این مدل بوده است و امارات متحده عربی بیشترین سهم را از واردات  “بی ام و x4 ” به کشور داشته است و پس ازآن بیشترین سهم از کشور عمان بوده است.

این خودرو که در بازار داخل تا ۴۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد از موتوری با حجم ۱۹۹۷ سی سی توربو با قدرت ۲۴۵ اسب بخار بهره می برد که می تواند حداکثر ۲۳۲ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد؛ گیربکس این خودرو از نوع ۸ دنده اتوماتیک استپ ترونیک است. از امکانات این خودروی آلمانی می توان به دوربین عقب ، سنسور باران و صندوق عقب برقی اشاره کرد.

نمونه های بیشتر از ساخت ( ساخت سوئیچ بی ام و ) را مشاهده نمایید.

ساخت ریموت بی ام و ایکس 4

آیا شما هم یکی از مشکلات زیر را دارید

  • نمی توانید قفل خودرو خود را باز کنید؟
  • باتری شما شارژ نمی شود؟
  • سوئیچ ریموت خود را گم کرده اید؟
  • نیاز به سوئیچ و ریموت دارید یا نمی توانید درب خودرو خود را باز کنید؟
  • ….

ما می توانیم سوئیچ و ریموت انواع مدل بی ام و شما را پروگرام ،تعریف ، تعویض و کددهی نماییم. کلید شما را به بهترین کیفیت برای حفظ امنیت خودرو شما ارائه می نماییم.

سرویس های ما شامل :

  • ساخت ، پروگرام ، کددهی ، تعریف و تراش تیغه سوئیچ و ریموت (کلید)
  • باز کردن درب خودرودر محل شما
  • ریموت ، کلید و سوئیچ یدک
  • تعویض و تعیر انواع قاب ریموت

با آخرین ویژگی ما می توانیم همه کارکردهای کلید ماشین شما را قبل از اینکه آنرا به شما برگردانیم، تست کنیم. بنابراین ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که آن کاملا کار می کند ، همه کارهای ما تضمین شده است.

ما دارای کارشناسان متبحر در زمینه ساخت و تعمیرات و برنامه ریزی کنترل از راه دور کلیدی خودرو هستیم. مرکز تخصصی ما به مدت 20 سال در حال فروش ، ساخت و تعمیر انواع سوئیچ و ریموت بی ام و است . ما اولین و بهترین مرکز تخصصی ساخت سوئیچ بوده و هدف ما اصلاح و بازگرداندن سوئیچ و ریموت شما با کیفیت اورجینال آن  است.


خدمات ما برای مدل های بی ام دبلیو x4

بی ام و سری ۱

کوچکترین خودروی تولیدی ب ام و است که در سه نوع مختلف هاچ بک، کوپه و کانورتیبل با ۱۱ نوع مختلف موتور بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود. نسل اول ب ام و سری ۱ با کد تولیدی E۸۲/۸۸ در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار به بازار عرضه شد. از سال ۲۰۱۱ نسل دوم این سری با کد تولیدی F۲۰ معرفی شد.

بی ام و سری 3

معروفترین و محبوبترین مدل ب ام دابلیو محسوب می‌شود که ساخت آن از سال ۱۹۷۵ بی‌وقفه ادامه دارد. تاکنون شش نسل از ب ام و سری ۳ به بازار عرضه شده‌است که همگی از بهترین سدان‌های کوچک موجود در بازار بوده‌اند.

بی ام و سری 4

یک کوپه کامپکت تولید شده توسط کمپانی بی ام و است. اولین جزئیات رسمی سری ۴ به‌طور رسمی در ۵ دسامبر ۲۰۱۲ منتشر شد و جزئیات گویای این بود که ب ام و قصد دارد جایگزین کوپه ۳ سری جدید را با نام جدید ۴ سری تولید کند تامحصولات خانوادگی و اسپرت خود را از هم متمایز کند.

بی ام و سری 5

سدان سایز متوسط ب ام و از سال ۱۹۷۲ و طی هفت نسل به بازار عرضه شده‌است. نسل ششم این اتومبیل با کد تولیدی F۱۰ در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و در مدل‌های سدان و استیشن و با ۷ نوع مختلف موتور بنزینی و دیزلی در دسترس است.همچنین نسل هفتم آن که از سال ٢٠١٧ با کد g30 شناخته میشود و با تیپ های سدان و استیشن موجود است.

بی ام و سری 6

مدل اسپرت بزرگ ب ام و محسوب می‌شود. این مدل در ابتدا به صورت دو در کوپه در سال ۱۹۷۶ به بازار معرفی شد اما تولید آن در سال ۱۹۸۹ متوقف گردید. در سال ۲۰۰۳ کمپانی تصمیم گرفت این مدل را بر پایه ب ام و سری ۵ بازسازی کند. از سال ۲۰۱۰ نیز نسل سوم این خودرو با کد F12/F۱۳ در سه مدل کوپه، کانورتیبل و گران کوپه و با سه موتور بنزینی و دو موتور دیزلی به بازار عرضه می‌شود.

بی ام و سری 7

بزرگترین و مجلل‌ترین خودروی سدان (چهار درب صندوق دار) ب ام و است که از سال ۱۹۷۷ تاکنون طی پنج نسل ساخته شده‌است. این خودرو در حال حاضر به دو صورت عادی و کشیده، با سه نوع موتور بنزینی و دو موتور دیزلی تولید می‌شود. ب ام و به صورت تحقیقاتی این مدل را با موتور هیدروژنی نیز ساخته‌است. بی ام و فول سایز سری ۷، بزرگترین و لوکس‌ترین خودرویی است که در صف تولیدات بی ام و قرار گرفته‌است.


پروگرام ریموت بی ام و ایکس 4

کلید های خودرو برای پروگرام نیاز به تجهیزات و لوازم خاص برای این کار دارند. همچنین ریموت های خودرو ها باید تعریف و کددهی شوند. که تمامی این خدمات علاوه بر اینکه نیاز به نیروهای متبحر و مراکز دارای سابقه دارند باید از لوازم و تجهیزات به روز برخودار باشند.

از دیگر خدمات که در صورت از دست دادن خودرو به آن نیاز پیدا می کنید باز کردن درب خودرو بی ام و است که ما با لوازم مورد نیاز برای این کار در محل شما حاضر شده و بدون آسیب دیدن ماشین شما درب آن را باز کرده سوئیچ شما از هر نوعی که باشد از جمله کیلس در اختیار شما قرار می دهد.


تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

همین حالا با ما تماس بگیرید