بهترین سوئیچ ها

معرفی سوئیچ خودرو ها

بهترین سوئیچ انواع خودرو
بهترین سوئیچ انواع خودرو

امروز با وجود انواع سوئیچ ها از سوئیچ های فلزی تا سوئیچ هایی با قابلیت صفحه نمایش و انواع قابلیتهای دیگه ای که هر سوئیچی می تونه داشته باشه. سوئیچ تنها گزینه برای قرارگرفتن در حفره مرتبط نیست. با وجود انواع مختلف ماشین هایی که از بهترین کارخونه ها و برندها هستن تا خودروهای تولید داخل که به هر شکلی تولید می شوند سعی در معرفی بهترین سوئیچ ها کردیم تا با انواع سوئیچ و مدل واون آشنا بشید.

سوئیچ سرعتی در بوگاتی

برای روشن کردن یه بوگاتی فقط یک کلید وجود دارد که تمام توان بوگاتی رو نشون بده. باز زدن کلید ارتفاع بوگاتی 12 سانتی متر کاهش پیدا کرده و پخش کننده هوا بسته شده و بعد از انجام کنترل های ایمنی که فقط چند ثانیه زمان میبرد بوگاتی آماده حرکت می شود.

کونیگ زگ

کونیگ زگ یه خودرو سوئدی و کاملا خاص هستش که با وجود سوئیچی که داره جزء خاص ترین ماشین ها میشه. سوئیچی از جنس نقره که از نظر ظاهری شبیه به نارنجکی در دستان شما می باشد.

پاگانی

پاگانی به خودروی ایتالیایی هستش که در کنار ماشین های دیگه مثل فراری، مازراتی، لامبورگینی و … درخشش زیادی دارد. این خودرو سرعتی دارای سوئیچی به شکل مینیاتوری پاگانی و از جنس آلومینیوم هست . این سوئیچ به دو نیم تقسیم می شود که از یک قسمت آن به عنوان سوئیچ جهت روشن کردن خودرو و دیگری به عنوان فلش استفاده می شود.

تسلا

اگر دوست دارید از ماشینتون یه مدل مینیاتوری در دست داشته باشید میتونید این ماشین خاص رو بخرید.سوئیچی کاملا صاف و براق که هیچ دکمه قابل دیدنی رو آن ندارد و البته کلید یدک ندارد که در داخل آن قرار گرفته باشد.

پورشه

از دیگر ماشین هایی که دارای سوئیچی شبیه به خودرو می باشند سوئیچ ماشین پورشه می باشد که با طراحی زیبای خود در میان انواع سوئیچ ها می درخشد.

بی ام دبلیو آی 8

بی ام دبیلیو 8 همراه با تعداد زیادی از تکنولوژی ها بود و نمایش دهنده یک سوئیچ هوشمند که اصلا شبیه به یه سوئیچ معمولی نیست. سوئیچی همراه با یک صفحه نمایش که اطلاعاتی در مورد شارژ الکتریکی، مقدار سوخت و مسافتی که خودرو می تواند طی کند را نشان می دهد.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

همین حالا با ما تماس بگیرید