ساخت سوئیچ برلیانس – ساخت ریموت برلیانس

سوئیچ و ریموت برلیانس

ساخت سوئیچ برلیانس و پروگرام ریموت برلیانس جدید برای تمامی مدلها در فروشگاه نگین غرب در منطقه مرزداران تهران و آجودانیه ارائه می شود. ساخت سوئیچ برلیانس و کددهی ریموت برلیانس ، با نازلترین قیمت توسط مرکز تخصصی نگین غرب در سراسر ایران تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اردبیل، زنجان، قزوین، بندرعباس، کردستان، سنندج، همدان، اراک، آبادان، خراسان، مازندران، گیلان، مشهد، یزد، ساری، اهواز، کرمانشاه و … و بصورت 24 ساعته حتی در محل شما انجام می شود.

ساخت کلید برلیانس

پاک کردن ریموتهای گمشده

باز کردن در بسته در محل

تعویض قاب و باطری جدید

تعریف و پروگرام ریموت

ساخت سوئیچ یدک

کددهی تمامی خودروهای برلیانس

ساخت سوئیچ و ریموت برلیانس

کددهی و پروگرام سوئیچ برلیانس

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ برلیانس یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ برلیانس به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات شبانه روزی و 24 ساعته در سراسر ایران می باشد. این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت برلیانس ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ برلیانس در محل، تراش تیغه کلید برلیانس ، کددهی و پروگرام سوئیچ برلیانس اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

ساخت سوئیچ برلیانس

معرفی خودرو برلیانس

پروژه H200 سایپا در سال آینده با اجرای برنامه توسعه محصول و عرضه خودروهای متنوع و گوناگون توسط گروه خودروسازی سایپا، این گروه سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی و صادراتی را به خود اختصاص خواهد داد.خودروی چینی که در اصل با نام های ۲۲۰ و ۲۳۰ وارد بازار خواهد شد.که هر دو شماره آخر یعنی ۲۰ و ۳۰ نشان دهنده نوع سواری یا هاچ بک این خودروست.که هر دو همون پلتفرم اچ ۲۰۰ می باشند.

خودرو برلیانس H200 دارای امکاناتی نظیر گیربکس AMT، ۱۶ سوپاپ، حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی و مصرف سوخت به طور متوسط ۶ لیتر در هر یکصد کیلومتر بوده و با توجه به زیبایی ظاهری، مطمئناً سهم بسیار مناسبی از بازار را به خود اختصاص خواهد داد. برخورداری از دو کیسه ایمنی هوا، سانروف برقی، رایانه اطلاعات سفر، سنسور پارک دنده عقب را از دیگر تجهیزات و امکانات مدل فول آپشن این خودرو هستند که با توجه به تولید انبوه این خودرو در داخل قیمت آن نیز مناسب خواهد بود. برلیانس H200 سایپا سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی و صادراتی را به خود اختصاص خواهد داد.

خودرو برلیانس H200 برخوردار از استاندارد آلایندگی یورو۵ است، از خودروی برلیانس H200 سه ماه پس از اجرای طرح تولید انبوه مدل صندوقدار یا H230 ،تولید مدل هاچ بک این خودرو با نام H220 نیز بر روی همان خط در سایپا آغاز خواهد شد.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی: تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه 2: جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

همین حالا با ما تماس بگیرید