ساخت سوئیچ بنز کلاس S – ساخت ریموت بنز کلاس S

خدمات سوئیچ بنز کلاس S

ساخت سوئیچ بنز کلاس S

نگین غرب یک مجموعه تخصصی در زمینه خدمات سوئیچ و ریموت ساخت سوئیچ و ریموت بنز  ، ساخت کلید یدک بنز کلاس S و پروگرام ریموت ، کلید یدک خودرو بنز ، پروگرام و تعریف ریموت بنز ، تعویض قاب و باطری ریموت این خودرو می باشد. تعمیر و تعویض ریموت و باتری، تراش تیغه کلید، باز کردن درب خودرو و … تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید تماس با شماره تلفن این مرکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودرو با مدیریت آقای مهربانی 09124802295 و 44299069 می باشد.

پروگرام ریموت بنز کلاس S

برای داشتن ریموت و سوئیچ با کیفیت باید به مراکز با تجربه بالا مراجعه کرد و اطمینان داشت که نیروهای متخصص در زمینه ساخت سوئیچ و ساخت ریموت هستند. شما می توانید در سایت ما نمونه هایی از خدمات با کیفیت در زمینه پروگرام سوئیچ بنز کلاس S را مشاهده نمایید.کیفیت سوئیچ های نگین غرب تضمین شده می باشد.

باز کردن درب خودرو بنز کلاس S

از خدمات اصلی شرکت می توان به باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ و عیب یابی ریموت خوردو اشاره کرد. این مرکز با 25 سال تجربه تخصصی در زمینه سوئیچ keyless توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. شعار اصلی نگین غرب سرعت در ارائه سرویس و کیفیت بالای خدمات می باشد.
متخصصین ما در محل شما حاضر شده و بعد از روئت مدارک شما درب خودرو شما را در سریعترین زمان باز کرده و در صورت نیاز به خدمات دیگر به شما مشاوره ارائه نموده و خدمات مورد نظر را انجام خواهند داد.

ساخت سوئیچ یدک بنز کلاس S

شما می توانید از خدمات مجموعه نگین غرب برای ساخت مدل های مختلف سوئیچ و ریموت بنز  برای مدل بنز کلاس S بهره مند شوید. متخصصین ما به روزترین لوازم و تجهیزات سوئیچ و ریموت یدک به شما ارائه می دهند تا در صورتی سوئیچ اصلی خودرو خود را گم کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید دچار مشکل نشده و با استفاده از سوئیچ یدک خودرو خود را جا به جا کنید. همچنین نگین غرب با وجود امداد کلید سیار در تمامی مناطق تهران و شهرهای ایران می تواند در سریعترین زمان در محل شما حاضر شده و خدمات مورد نظر را به شما ارائه نماید.

کددهی سوئیچ بنز کلاس S

مرکز تخصصی کددهی سوئیچ بنز کلاس S یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوئیچ بنز کلاس S به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.
این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت بنز ارائه دهد.  از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ بنز در محل، تراش تیغه کلید بنز ، کددهی و پروگرام سوئیچ بنز کلاس S اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد. اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خودرو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.

معرفی سوئیچ بنز کلاس S

دایملر تاکنون ادعایی نکرده که S کلاس تولیدی آنها بهترین سدان جهان است و با سخاوت این ادعا را به رولزرویس واگذار کرده است. اما چه کسی است که پیشتازی مرسدس بنز را در این عرصه با انبوهی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها انکار کند؟ درست است که از سال ۱۹۸۶ و با ورود رقبایی چون ب ام و سری ۷ و سپس در سه سال بعد با لکسس LS حکومت چندین دهه ای بنز به مخاطره افتاد، اما باز هم داستان بهترین بودن بنز ادامه داشت.
تا اینکه میباخ برای به زیر کشیدن نامهای اسطوره ای نظیر بنتلی و رولس رویس دوباره احیا شد. به هر حال این تجربه سرانجام خوشی برای بنز نداشت و با فراموشی دوباره برند میباخ دوباره بنز کلاس اس تاج پادشاهی سواری های فوق لوکس را بر سر گذاشت. حالا انتظارها از بنز جدید بسیار بالاتر است.

سه اولویت بنز برای این خودرو، رانندگی هوشمند، فن آوری کارامد و ذات لوکس بیان شده است. مرسدس بنز برای معرفی رسمی از اس کلاس جدید با کد W222 سالن تحویل هواپیماهای ایرباس A380 در هامبورگ را برگزید.
نسل جدید اس کلاس با چهره ای تکامل یافته شامل جلوپنجره بزرگتر و طراحی اسپرت تر و چهره ای نسبتا خندان، تنها از ضریب مقاومتی معادل ۰٫۲۴ سود می برد که یکی از رکوردها در چنین کلاسی محسوب می شود و مقایسه آن با ضریب آیرودینامیک ۰٫۲۳ سدان CLA که بسیار کوچکتر از آن است، نشان دهنده اهمیت بالا برای این موضوع از سوی بنز است. بنابراین هنگام سواری با این بنز خیالتان از صدای باد و مصرف سوخت راحت خواهد بود.

با طولی به اندازه ۵٫۱۱ متر و عرض ۱٫۸۹ و ارتفاع ۱٫۴۸ و فاصله بین دو محور ۳٫۱۶ متر، انواع استاندارد این کلاس بسیار جادار خواهند بود. نمونه های کشیده این اتاق نیز ۵٫۲۵ متر طول و ۱٫۱۶ متر فاصله بین دو محور را ارائه می دهند. در آینده مدلهای سوپر دولوکس و کشیده تر پولمان هم برای جانشینی میباخ معرفی خواهند شد.

همانطور که از مرسدس بنز انتظار می رود، انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی ها با بالاترین کیفیت در این خودرو گردآوری شده اند. در داخل کابین، استفاده از چوب، تزئینات فلزی و چرم به بهترین شکلی صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح توام کلاسیک و مدرن آن دارد.
یک ساعت آنالوگ، یک کی پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ ۱۲٫۳ اینچی با رزولوشن بالا یکی بعنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قبیل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می شوند. سیستم صوتی فراگیر Burmester نیز صدای سه بعدی و با کیفیتی را به گوش شما می رساند.

برای اولین بار علاوه بر فیلتر های هوای داخل کابین، از سیستم یونیزه نیز استفاده شده و حتی می تواند به صورت تدریجی و ملایم، عطر را نیز متصاعد کند. سیستم گرم کن و خنک کننده صندلیها نیز بهبود یافته و اکنون حتی دسته صندلیها نیز از آن بهره می برند. برای محفظه های نگهدارنده نوشیدنی ها نیز این سیستم بکار گرفته شده تا نوشیدنی شما را گرم یا سرد نگاه دارد. صندلیهای عقب از ۵ حالت مختلف صندلی می توانند استفاده کنند. همچنین با استفاده از ۱۴ بالشتک هوای جاسازی شده در هر صندلی برای ماساژ بدن نیز استفاده می شود

سیستم تعلیق این ماشین اینک کاملتر از پیش شده و حتی با استفاده از دوربین به اسکن جاده می پردازد تا ناهمواریها و شیب جاده را برای مقابله سیستم تعلیق به آن اطلاع دهد! این سیستم البته اختیاری است اما حتی سیستم استاندارد Airmatic نیز بهبود یافته و با یک سیستم تطبیقی میرایی تلفیق شده تا کمترین ناهمراریهای مسیر را نیز جذب کرده و به سرنشینان و بدنه انتقال ندهد.

در زیر کاپوت این سدان لوکس، فعلا می توانید یکی از این چهار موتور را ببینید. S350 BlueTEC از موتور شش سیلندر V6 دیزلی استفاده می کند که ۲۵۸ اسب بخار نیرو و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می نماید. شتاب صفر تا صد این مدل ۶٫۸ ثانیه است. S300 BlueTEC Hybrid هم از یک موتور ۲٫۱ لیتری چهار سیلندر و موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر بهره می گیرد. شتاب این مدل هم ۷٫۶ ثانیه اعلام شده است.

S500 نیز می تواند مورد توجه خریداران سطح بالاتر باشد. با موتور هشت سیلندر ۴٫۷ لیتری که ۴۵۵ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب آن برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر تنها ۴٫۸ ثانیه است. رقمی که بیشتر به سوپر اسپرتها می ماند. در نهایت S40 هایبریدی هم با ترکیبی از موتور ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر و موتور الکتریکی قادر به تولید ۳۰۶ اسب بخار نیرو و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور است و شتاب صفر تا صد آن تنها ۶٫۸ ثانیه می باشد.

برای بازار ایالات متحده مدل S500 با موتور هشت سیلندر و توربوی دوقلو و توان ۴۸۸ اسب بخار و شتاب ۴٫۶ ثانیه ای نیز قابل انتخاب خواهد بود. همچنین سیستم های انتقال نیرو به چهار چرخ ۴MATIC را نیز می توانید برای هر کدام از مدلها سفارش بدهید. سرعت تمام مدلها به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =

همین حالا با ما تماس بگیرید