ایموبلایزر چیست؟

سوئيچ و ریموت ایموبلایزر

در دنیای تکنولوژی و پیشرفت خودروها امروزی شاهد پیشرفت خودرو ها در بخش الکترونیکی و برقی آنها هستیم، یکی از مواردی که همیشه دارندگان خودروها را نگران و بیم آن را دارند سرقت خودرو بوده است، در سراسر دنیا شرکت های بیمه و یا موسسات و سازمانهای دولتی دست به کار شده و به طراحی و ساخت سیستم های ضد سرقت پرداخته اند.

راه حل هاي مختلفي براي جلوگيري از سرقت خودرو ها با توجه به شرايط هر كشور و نيازهاي مشتري اتخاذ شد در آمريكا ورود بدون كليد و در فرانسه نيز برروي سيستمهاي امنيتي مخفي و دور از ديد افراد مورد تحقيق و آزمايش قرار گرفت و نهايتا در آلمان فركانس راديوئي استفاده شد كه در نهايت پس از آزمايشهاي مختلف سيستم آخر به عنوان راه اصلي انتخاب شده است.

هدف از طراحي اين سيستم جلوگيري از سرقت خودرو بوده است كه با پيشرفت تكنولوژي شاهد ابداع سيستم ايموبلايزر بوده ايم. برای درک صحیح و شناخت کامل سیستم ایموبلایزر به توضیح انواع سیستم های ضد سرقت پرداخته و نیز سوال بسیاری از مخاطبین که آیا سیستم ایموبلایزر برای جلوگیری از سرقت خودرو کافی است یا خیر؟

تعمیر ریموت ایموبلایزر

ایران آنلاک با سی سال سابقه متخصص در ساخت ریموت و ساخت سوئیچ خودرو از جمله هیوندا، بنز، بی ام و، رنو، لکسوس، مزدا، تویوتا، نیسان،میتسوبیشی، سوزوکی Benz, BMW, Hyundai, kia, Mazda ,Nissan, Toyota, Lexus , Mitsubishi, Renult, Suzuki و ال ۹۰ ، ساندرو ، داستر ، مگان ، پژو، ام وی ام ، پورشه، لکسوس، مازراتی ، نیسان و … تعریف و سوئيچ های مجهز به سیستم ایموبلایزر (کد دار) تمامی خودروها و برنامه ریزی مجدد کدها.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه اصلی : تهران، آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز تماس :  26154238-22297397-09124802295
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین غرب شماره : 021-44299069، 021-44299085 و 09385881754

جهت بازدید از نمونه کارهای بیشتر ما در اینستاگرام  بر روی ساخت سوئیچ و ریموت کلیک نمایید.

همین حالا با ما تماس بگیرید