ساخت سوئیچ پورشه کاین – ساخت ریموت پورشه کاین

سوئیچ وریموت پورشه کاین

کلیه خدمات ویژه خودرو پورشه از جمله ساخت سوئیچ کاین و پروگرام ریموت کاین در مرکز تخصصی نگین غرب انجام می شود. شما می توانید با مرکز ما تماس گرفته تا متخصصین ما مشاوره لازم را در هز زمینه به شما ارائه دهند. همچنین در صورتی که قادر به حرکت دادن خودرو پورشه کاین خود نیستید امداد کلید سیار این مرکز در سریعترین زمان در محل شما حاضر شده و بعد مشاهده مدارک شما خدمات لازم را ارائه می می نماید.

برای اطلاع از خدمات مرکز نگین غرب و اطلاع از قیمت های ما و چگونگی ثبت سفارش با شماره های زیر می توانید ارتباط برقرار کنید. همچنین شما می توانید در اینستاگرام نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و از کیفیت آن مطمئن شوید.

  • ساخت سوئیچ پورشه کاین
  • ساخت و پروگرام ریموت پورشه کاین
  • تراش کلید پورشه حتی گمشده
  • تعریف ریموت ماکان
  • کپی و خام نمودن ریموت
  • تراش تیغع کلید ماکان
  • کددهی ریموت و سوئیچ ماکان
  • تعویض باطری جدید برای خودرو پورشه کاین
  • پروگرام ریموت یدک پورشه در کمترین زمان

برای اعتماد سازی شما عزیزان نمونه کار های روزانه ساخت سوئیچ و ریموت پورشه و کلید یدک های انجامی از این پس در سایت قرار خواهیم داد

قیمت سوئیچ پورشه کاین

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساخت سوئیچ کاین و ساخت ریموت کاین با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در رابطه با خدمات مورد نظر به شما مشاوره داده و براساس آن مناسبت ترین مبلغ را به شما ارائه خواهند داد.  از آنجایی خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت درابتدا باید خدمات مورد نظر را به متخصصین ما اعلام نمایید و قیمت و زمان دقیق ارائه خدمات به شما اطلاع داده خواهد شد.

ساخت سوئیچ پورشه در تمامی مناطق تهران

در صورتی سوئیچ و ریموت پورشه کاین شما دچار مشکل شد می توانید با مرکزخدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ پورشه – افتادن ریموت پورشه در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند.

در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.

تماس با مرکز نگین غرب

شعبه شمال : تهران، آجودانیه(سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز، مجتمع خودرویی البرز
تماس: 22297397 – 26103079
شعبه غرب : جلال آل احمد شرق به غرب نرسیده به اشرفی اصفهانی خیابان شایق شمالی جنب کوچه هفتم نگین ریموت
تماس: 09385881754- 44299085-44299069- 09124802295

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

همین حالا با ما تماس بگیرید