مشکلات و راه حل رفع خرابی سوئیچ

مشکلات سوئیچ و ریموت

یک مرکز تخصصی قادر خواهد بود با مشکلات مکانیکی قفل خودرو مانند سوئیچ و ریموت خودرو آسیب دیده و شکسته کمک کند، اگر سوئیچ گیر کرده و باز نخواهد شد و همچنین می تواند هرگونه خدمات دیگر نیز در رابطه با کلید و سوئیچ خودرو شما ارائه نماید.

  • سوئیچ درب خودرو مسدود شده یا گیر کرده است
  • کلید درب خودرو آسیب دیده / خراب است
  • ریموت و سوئیچ  درب خودرو چسبیده است
  • کلید خودرو را جایگزین کنید یا سوئیچ جدید و مناسب را انتخاب کنید
  • تعمیرات و تعویض سوئیچ اتومبیل
  • سوئیچ و ریموت درب شکسته / معیوب
  • سیستم قفل مرکزی کار نمی کند
  • سوئیچ و ریموت خودرو آسیب دیده / شکسته و نیاز به تعمیر و نگهداری

خرابی و مشکلات ریموت و سوئیچ و راه های رفع آن

در صورتی که مشکل برای سوئیچ و ریموت شما ایجاد شود، شما می توانید از طریق راه های مختلفی آن را رفع کنید. در ادامه این مطلب تعدادی از مشکلات و روش های حل آن برای شما آورده شده است.

ریموت کنترل دزدگیر از کار افتاده، چه باید کرد ؟

در اغلب موارد باتری آن تمام شده است . نشانه آن اینست که چراغ کوچک (L.E.D) روی قاب ریموت کنترل یا بسیار ضعیف روشن میشود یا اصلا روشن نمیشود. ناچارا باید باتری ریموت را تعویض کنید.
برای اینکه باتری ریموت ناگهانی از کار نیفتد و به اصطلاح دستتان را در پوست گردو نگذارد لازم است همیشه پس از تعویض باتری تاریخ آنرا یادداشت کنید تا در فرصت مناسب ( بین 6 تا 12 ماه) نسبت به تعویض مجدد آن اقدام نمائید.
احتمال های بعدی قطعی مدار ویا لحیم سردی میباشد. در اینصورت باید مدار برد ریموت به شکل مناسبی لحیم کاری مجدد گردد . در صورتیکه از الکترونیک سررشته ندارید حتما اینکار را به اشخاص وارد بسپارید.
در داخل قاب ریموت یک عدد (L.E.D) دیگر هم وجود دارد که غالبا در معرض دید نیست . سوختن یا قطعی مدار آن نیز میتواند احتمال بعدی برای مشکل شما باشد.
درصورتیکه آی.سی ریموت سوخته یا کریستال اسیلاتور آن بر اثر ضربه ( مثلا افتادن ریموت بزمین ) از کار افتاده باشند ، حتما به اشخاص وارد مراجعه نمائید.

برد ریموت کنترل کم شده است، چه باید کرد ؟

باتری را چک کنید ، باتری ضعیف از توان فرستنده ریموت کم میکند. در برخی از ریموت ها یک آنتن کوچک تلسکوپی تعبیه شده است . قطعی و لحیم سردی پایه آنتن، موجب افت ناگهانی و دایم برد ریموت و حالت اتصالی آن موجب نوسانات برد ریموت میشود. خود دستگاه دزدگیر هم که نصاب آنرا در اتومبیل نصب نموده دارای آنتن است. جابجایی دزدگیر (شل شدن و افتادگی از محل اولیه) میتواند موجب افت برد ریموت گردد.
بعضی افراد ناوارد عقیده دارند با چسباندن و متصل کردن سیم آنتن دزدگیر به بدنه اتومبیل برد آن افزایش میابد. شاید در بعضی از دستگاه ها ابتدا چنین حالتی را ببینیم ولی حتما بعد از مدتی برد ریموت کنترل افت پیدا میکند. از چنین کاری پرهیز کنید یا در اسرع وقت آنرا از اینحالت خارج کنی .
در دزدگیرهای تصویری آنتن همیشه در معرض دید است و باید از داخل اتاق اتومبیل به شیشه جلو ، بالای سر راننده نصب و فیش آن همیشه وصل باشد. از هرگونه دستکاری و جابجایی آن بپرهیزید.

ریموت کنترل در آب افتاده و خیس شده، چه باید کرد ؟

درصورتیکه ریموت خیس شده و یا در آب افتاده است از زدن دکمه های آن اجتناب کنید. زیرا موجب سوختن آن میشود. دراین حالت ریموت را در جایی خشک قرار دهید تا کاملا از درون و بیرون خشک گردد سپس میتوانید از آن استفاده کنید. اگر عجله دارید میتوانید بوسیله یک آچار ساعتی قاب ریموت را باز کرده و به سادگی داخل آنرا با یک سشوار خشک کنید.

یکی از ریموت های دزدگیر دیگر قابل استفاده نیست، چه باید کرد ؟

گاهی بدلایل مختلف از قبیل شکسته شدن، مفقود شدن یا سوختن و … یکی از ریموت ها را از دست میدهیم. در اینصورت باید یک ریموت جدید جایگزین آن شود . برای اینکار فقط به نمایندگی یا نصاب مربوطه یا یک نصاب مجرب مراجعه نمائید.

در صورتیکه هردو ریموت از دست رفته باشد، چه باید کرد؟

در اینصورت هم  فقط به نمایندگی یا نصاب مربوطه یا یک نصاب مجرب مراجعه نمائید.

تعویض و کددهی کلید خودرو

در صورتی که سوئیچ درب خودرو پس از تعمیر آسیب دیده باشد و یا خودرو شما نیاز به پاک کردن کد و ایجاد کد جدید داشته باشد در سریعترین زمان شما می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

هزینه آن برای تعمیر قفل اتومبیل چقدر است؟

میزان مشخصی برای تعمیر سوئیچ و ریموت شما وجود ندارد زیرا مشکلات متفاوت بوده و همچنین نوع خودرو ها نیز متفاوت می باشد. برای این کار شما باید با متخصصین ما تماس گرفته تا با توجه به نیاز شما،  خدمات مورد نظر به شما ارائه شود.

ساخت سوئیچ در تمامی مناطق تهران

در صورتی سوئیچ و ریموت شما دچار مشکل شد می توانید با مرکز خدمات نگین غرب تماس بگیرید. این مشکلات از جمله دزدیده شدن سوئیچ وریموت – گم شدن آن – افتادن زمین و شکستن سوئیچ و ریموت و قاب آن – مشکل در باتری سوئیچ – افتادن ریموت در آب می باشد.  در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر شما می توانید با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان مشکل شما را حل نمایند. در صورت امکان جا به جایی شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید اما در صورتی امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید متخصصین ما که به صورت سیار در تمامی مناطق تهران  ( غرب – شرق – جنوب – شمال – مرکز ) حضور دارند در سریعترین زمان در محل شما آماده شده و با مدرن ترین دستگاه ها خدمات را با مناسبت ترین قیمت به شما ارائه می دهند.

همین حالا با ما تماس بگیرید